Banggood China verstuurt mobieltjes niet per koerier

Pagina: 1
Acties:
  • 831 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curtizbond
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-10-2024
Gisteren had ik mijn nieuwe Zopo C2 Platinum telefoon bij Banggood besteld. Met kortingscoupon, geldig tot 31 augustus 2013 kost deze telefoon daar nog net geen 200 euro. Koopje!. :*) Ik wilde hem natuurlijk snel hebben dus had ik verzending per DHL geregeld. Klantenservice van Banggood accepteerde mijn order. Echter, een dag later ontving ik het bericht dat er toch niet per koerier verzonden kon worden maar enkel per gewone of aangetekende post. Reden volgens Banggood: Per 1 januari 2013 worden lithium/ion batterijen als gevaarlijke goederen beschouwd door DHL. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:36

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Mja, dat heeft dus niet echt met Banggood te maken; dat zou iedere klant van DHL ondervinden lijkt me.
Zolang je dr niet extra voor betaald hebt om het per koerier toegestuurd te krijgen, vraag ik me af wat je probleem eigenlijk is. Gewoon teleurstelling?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-06 21:22

kevin33

Welkom in Utopia.

Dat verhaal over de batterijen is inderdaad correct, accu's, vloeistoffen e.d. mogen niet per vliegtuig verzonden worden, ivm gevaar op explosies.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:48

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Wat wil je verder precies met dit topic? Het Shopping Forum is niet bedoeld om je hart te luchten, maar is bedoeld voor discussie. En ik mis hier even de insteek voor een discussie of een vraag of zo.

Dus geef a.u.b. even aan wat je met dit topic wilt, anders gaat het op slot.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curtizbond
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-10-2024
Ik had extra 26 euro betaald voor koerierskosten en had vooraf via online chatting met Banggood besproken wat de transportmogelijkheden waren. Ze moeten het niet aanbieden als mogelijkheid als het toch niet geregeld kan worden. Ja natuurlik ben ik teleurgesteld, maar de reden van mijn post is om andere potentiële kopers erop te wijzen dat koerierszendingen van mobieltjes bij Banggood niet (meer) mogelijk is. Dat is alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-06 16:40

heuveltje

KoelkastFilosoof

kevin33 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:24:
Dat verhaal over de batterijen is inderdaad correct, accu's, vloeistoffen e.d. mogen niet per vliegtuig verzonden worden, ivm gevaar op explosies.
Je bedoelt als handbage ofzo "?
Anders waarom komen mij modelbouw accu's dan nog wel steeds via luchtverkeer ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:48

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

curtizbond schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:31:
... de reden van mijn post is om andere potentiële kopers erop te wijzen dat koerierszendingen van mobieltjes bij Banggood niet (meer) mogelijk is. Dat is alles.
Helder :)

Dan lijken me de volgende topics een betere plek:
Het topic voor onbekende Chinese smartphones
[Ervaringen] Online shoppen in China

Voor het delen van ervaringen hebben we in principe de Shopreview en voor deze populaire groep chinese shops die daar niet in staan, kan je het beste terecht in bovenstaande topics. Daar is de kans dat het gelezen wordt door potentiële klanten van die shop ook een stuk groter.

Eventueel kan ik je post daarheen verplaatsen, maar je kan ook zelf daar even een nieuwe post aanmaken. Dit topic gaat in elk geval op slot.

[ Voor 5% gewijzigd door Orion84 op 23-08-2013 09:43 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.