Een goedendag ik ben Djazz ik ben nieuw op het forum.
Ik wil graag een game pc samenstellen alleen heb ik weinig verstand op het gebied van hardware daarom zou ik graag de hulp hebben van mensen die er wel verstand van hebben.
Ik heb zo goed mogelijk geprobeerd om een lijstje samen te vatten vooral van builds van internet.
Ik sta voor de rest overal voor open.
•Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Pc wordt gebruikt voor games
•Wat mag het systeem gaan kosten?
Systeem mag 2200 kosten maar ik ben flexibel iets meer of minder mag ook
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb alle randapperatuur nog nodig maar een muis en toetsenboord heb ik al op het oog alleen scherm is voor mij nog een raadsel zag wel een mooi model dit was een dell supersharp 29.... ik vond dit wel een mooi scherm alleen een beetje apart formaat (hoogte breedte verhouding) mocht dit niks zijn voor gaming sta ik overal voor open.
Teven is voor alle randapperatuur een apart budget
•Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Zie wenslijst
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Geen bijzonderheden dat ik weet.
Als ik wat vergeten ben te vermelden hoor ik dat graag ik ben tenslotte nieuw op het forum en ik wil graag leren.
Tevens kan ik wat traag zijn met reageren omdat ik in de continuwerk en momenteel heb ik helemaal geen pc dus ik doe alles op mijn telefoon.
Iniedergeval bij voorbaat bedankt.
Mvg.
Djazz
Ik wil graag een game pc samenstellen alleen heb ik weinig verstand op het gebied van hardware daarom zou ik graag de hulp hebben van mensen die er wel verstand van hebben.
Ik heb zo goed mogelijk geprobeerd om een lijstje samen te vatten vooral van builds van internet.
Ik sta voor de rest overal voor open.
•Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Pc wordt gebruikt voor games
•Wat mag het systeem gaan kosten?
Systeem mag 2200 kosten maar ik ben flexibel iets meer of minder mag ook
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb alle randapperatuur nog nodig maar een muis en toetsenboord heb ik al op het oog alleen scherm is voor mij nog een raadsel zag wel een mooi model dit was een dell supersharp 29.... ik vond dit wel een mooi scherm alleen een beetje apart formaat (hoogte breedte verhouding) mocht dit niks zijn voor gaming sta ik overal voor open.
Teven is voor alle randapperatuur een apart budget
•Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Zie wenslijst
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Geen bijzonderheden dat ik weet.
Als ik wat vergeten ben te vermelden hoor ik dat graag ik ben tenslotte nieuw op het forum en ik wil graag leren.
Tevens kan ik wat traag zijn met reageren omdat ik in de continuwerk en momenteel heb ik helemaal geen pc dus ik doe alles op mijn telefoon.
Iniedergeval bij voorbaat bedankt.
Mvg.
Djazz
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 4770K Boxed | € 294,90 | € 294,90 |
| 1 | Gigabyte GA-Z87X-UD3H | € 154,10 | € 154,10 |
| 1 | EVGA GeForce GTX 780 Superclocked 3GB ACX Cooler | € 619,- | € 619,- |
| 1 | Western Digital Black WD1002FAEX, 1TB | € 73,15 | € 73,15 |
| 1 | Cooler Master HAF X | € 134,50 | € 134,50 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 24,95 | € 24,95 |
| 1 | Corsair Vengeance 16GB 1600MHz CL10 | € 117,25 | € 117,25 |
| 1 | Samsung SH-224BB Zwart | € 14,99 | € 14,99 |