Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop voor ict opleiding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

ik zal dadelijk beginnen met de mbo opleiding applicatieontwikkelaar en zoek een laptop omdat mijn huidige laptop het heeft begeven, daarom zo laat dus.

Nu was mijn vraag of er iemand was met ervaring met de opleiding of een vergelijkbare ict opleiding die een laptop of meerdere laptops kan voorstellen. Ik heb namelijk ook al rond gekeken naar laptops, maar weet niet of die laptop voldoende accuduur geven, aangezien ik 'm elke dag nodig heb op school en er dan toch wel even mee bezig ben.
laptops die ik zelf had gevonden:
pricewatch: Asus N56VB-S4060H
http://www.wehkamp.nl/com...9000&F=10,1,5,3,2,17&SM=1
laptop ''eisen''
15 '' (lijkt me dat 17'' laptops minder lang meegaan op accu)
liefst i5 of i7
videokaart waar je af en toe een lichte game op kan spelen
6 of 8 gb ram
500 gb hdd

onder 800 euro graag, liefst onder 700.

Alvast bedankt!

• jordy-maes
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-10 19:45

jordy-maes

We Photograph Your Journey

De asus die je hebt gekozen is zeker een goede laptop voor je opleiding.
Prijs valt goed mee.

Misschien een duurder alternatief:
pricewatch: Lenovo IdeaPad Y500 (MBG2AMH)

Beyond Photographs | Flickr | 500px

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:17
Heb je al eens gekeken op www.campusshop.nl? Wellicht dat jou opleiding/school er bij staat.

• Camo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:53
Jerk61 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 20:45:
Heb je al eens gekeken op www.campusshop.nl? Wellicht dat jou opleiding/school er bij staat.
Helaas is de Asus voor hem daar niet te vinden wel de Lenovo natuurlijk.

• Koen860
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-11 08:02
ik heb zelf deze voor mijn ict opleiding gekocht: pricewatch: Asus N56VB-S4061H
hij was in de aanbieding bij 4launch voor 805.99 euro maar ik weet niet of die aanbieding er nog steeds is :)

edit: even opgezocht de aanbieding bestaat niet meer is waarschijnlijk een magazijn leeg verkoop geweest

[ Voor 16% gewijzigd door Koen860 op 22-08-2013 22:45 ]

Did you try turning off and on again?

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties iedereen!

@Jordy

Van wat ik hoor hebben Lenovo laptops geen goede accuduur, verder wel een goede laptop.

@Jerk

Ik had ook al op campusshop gekeken, maar was ook benieuwd naar wat voor laptops mensen hier zouden voorstellen :)

• RagingPenguin
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
@ elPiri de y500 gaat bij mij ruim 5 uur op een accu mee. Dat houd ik dat hij net een schooldag haalt. Al ga je gamen en de videokaart gaat meespelen gaat je accu duur wel richting de 3 uur(gebeurt op school alleen bij CAD-engineering, gamen onder de les is niet te bedoeling :). Nadeel is wel dat als je hem elke dag meeneemt hij best zwaar is. de standaard oplader is ook een flink ding(grote adapter). Ik heb hem in een schoudertas zitten, wat best gaat, maar een rugzak hoef je niet te proberen.

Verder is de Lenovo een goede schoollaptop, hij is ook stevig genoeg om de spits en school te overleven. Ik neem aan dat je er het liefst je hele opleiding mee wilt doen :)

• Camo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:53
Ik ga binnenkort ook beginnen aan mijn MBO opleiding @Applicatie ontwikkelaar volgens mij was 5 september mijn eerste schooldag.

Zat zelf ook erg te twijfelen met de laptop keuze maar ben zelf uit eindelijk voor de lenovo y500 gegaan.
In de middag rond 4 uur besteld bij de campusshop.
Pagina: 1