wijziging feedback zonder aankoop/verkoop

Pagina: 1
Acties:

• vapo_chiller
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

vapo_chiller

Evga Untouchables Addicted

Topicstarter
gallery: vapo_chiller

betrefd feedback op X79 classified.

er heeft geen koop of verkoop plaats gevonden nadat we het eens waren over prijs,
en dan blijkt dat hij niet naar BE wilt versturen, ook al wou ik zonder probleem de meerkost op mij nemen.

Hiervoor plaatst hij een feedback voor een artikel waarbij wij onderling geen verkoop of aankoop hebben voldaan, maar plaatst gewoon een feedback om iets te plaatsen omdat betrokkene op zijn tenen is getrapt.

Evga SR-2 + SR-2 1200w psu, 2x X5550, GTX580 Classified's 3Gb lots of custom parts..... Some people think they are god while they just come looking, hate people with god-complex and cheaters on Hwbot.

Verwijderd

Ik heb de beoordelingen anders dan communicatie verwijderd omdat er geen ervaring mee is. Voor de rest wil ik je alleen meegeven dat als ik de communicatie zo bekijk (beide situaties) dat je je inderdaad wel eens bij jezelf te rade mag gaan :X

Uiteraard heb ik wel jouw review geheel verwijderd die je in Feb plaatste. Iemand beoordelen omdat hij (zeer terecht) niet wenst te reageren vanwege een eerdere ervaring is natuurlijk ook geen stijl. Sterker nog, je had de beoordeling al geplaatst vóór hij je fijntjes wees op je eerdere meervoudige gebrek aan leesvaardigheid.

Die beoordeling retour had je niet alleen aan kunnen zien komen, hij is ook zeer terecht.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2013 19:35 ]