Vervangende iPhone 4 powerknop klikt niet?

Pagina: 1
Acties:

• Beatz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-09 20:53
Beste,

Ik heb hier een Iphone 4 waar ik een nieuwe powerknop van heb besteld en een nieuwe flex cable. Nu zet ik deze weer terug inelkaar maar nu wil deze niet meer 'klikken' Flex cable zit prima de powerknop zit goed met het beugeltje naar beneden maar hij lijkt er niet tegenaan te zitten? Wat doe ik niet goed?

Beatz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:54
Kijk eens even goed naar de nieuwe powerknop. Grote kans dat het metalen ronde plaatje op de nieuwe powerknop ontbreekt. Heb ik al eens eerder meegemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://storm-tech.de/ebaysmartrepair/iphone_4_4g_.jpg

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-09 20:53
DustMan4u schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:29:
Kijk eens even goed naar de nieuwe powerknop. Grote kans dat het metalen ronde plaatje op de nieuwe powerknop ontbreekt. Heb ik al eens eerder meegemaakt:

[afbeelding]
Ah! Thank you very much! Dat is het probleem. Jammer dat die er dan niet bijgeleverd wordt. Ik dank u hartelijk en kan deze op slot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:54
Beatz schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:24:
[...]

Ah! Thank you very much! Dat is het probleem. Jammer dat die er dan niet bijgeleverd wordt. Ik dank u hartelijk en kan deze op slot!
Heb je niet het oude knopje nog liggen waarvan je hem over kunt zetten?

Zoniet laat me even weten, kijk ik even of ik nog wat heb liggen.

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire