Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Geluidskaart met echo reductie en ruisonderdrukking voor mic

Pagina: 1
Acties:

• ariantje1991
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-11 15:11
Ik heb door de jaren heen heel wat geluidskaarten in systemen gehad maar ik blijf altijd terug vallen op onboard realtek chipjes doordat geen één van de kaarten functies ondersteunen welke normale simpele realtek chipjes wel hebben. Hiermee bedoel ik de functies:

- Decibel boost voor je mic
- Ruisonderdrukking voor je mic
- Wegfilteren van echo (je eigen afgespeelde geluid wegfilteren)

Deze functies heb ik nodig doordat ik geen headset wil en skype wil gebruiken. Voor de rest kan ik met de geluidskwaliteit leven van de onboard oplossingen, maar deze is van mijn huidige moederbord helaas overleden. Ik heb ervaring met de volgende kaarten, deze ondersteunen deze features dus niet:

- Asus Xonar Essence STX
- Creative X-fi Extreme music
- Asus Xonar Essence audio

Wie kan mij een kaart adviseren die dit wel fatsoenlijk kan :P

[ Voor 12% gewijzigd door ariantje1991 op 22-08-2013 17:00 ]

• Cpt_ZakLamP
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:50
Misschien een optie om gebruik te maken van push to talk of overstappen op iets van teamspeak icm voice detection?

• tweakict
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-10 13:40
Deze functies heb ik nodig doordat anders mijn geluid van bijvoorbeeld Battlefield 2x zo hard klinkt bij degene waarmee ik aan het skypen ben.

Koop een goede headset icm TeamSpeak / Ventrilo (push to talk)

[ Voor 10% gewijzigd door tweakict op 22-08-2013 15:15 ]

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:24

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Ik zet mijn mic gewoon op mute richting speakers, werkt goed :)

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• ariantje1991
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-11 15:11
Wij gebruiken nou eenmaal Skype, vooral vanwege de geluidkwaliteit en omdat bijvoorbeeld mijn vriendin er ook op zit:p Ik kan dan nog niet eens normaal een Youtube video bekijken zonder dat zij alles maar dan ook alles hoort. Een headset is niet mijn ding, heb in het verleden inderdaad een goede headset gehad maar vind dit toch irritant.

Het is toch vreemd dat dit op elke onboard geluidskaart zit maar op kaarten van 100+ euro niet? Er moet toch wel een geluidkaart zijn die dit ook kan? Zou zo'n simpel icudu ding van 20,- euro het niet ook gewoon kunnen?

[ Voor 6% gewijzigd door ariantje1991 op 22-08-2013 17:00 ]

• The Fox NL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-11 09:18
Je zou de Asus Xonar Phoebus kunnen nemen. Deze beschikt over noise cancellation techniek.
Pagina: 1