Absurde prijs voor een Core 2 Duo?

Pagina: 1
Acties:

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:29
Ik kwam deze tegen:

pricewatch: Intel Core 2 Duo E7500 Boxed

Dit lijkt mij een exorbitant hoog bedrag voor een zeer gedateerde processor.

Verwijderd

Dat zie je wel vaker bij producten die nog niet of niet meer leverbaar zijn. Soms zijn ze niet leverbaar, soms wel voor die exorbitante prijs. Als iemand dat er voor zou willen betalen, waarom niet?

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:55

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Toch lijkt me € 10.285,- geen correcte prijs tenzij je er een fatsoenlijke auto bij krijgt :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het gaat om 100 stuks van die processor, zo blijkt als je naar de shop gaat. :)

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:07

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Aaaaand it's gone :)

Voor de volgende keer kan je een verkeerde prijs of productkoppeling melden via het meldpunt. Deze kan je bereiken door met je muis over de totaalprijs te gaan en te klikken op 'Onjuiste prijs melden' te klikken (daar kan je dus ook verkeerde koppelingen doorgeven), waarna je je melding kwijt kan :)

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Jammer dat de prijsgeschiedenisgrafiek hierdoor flink verkloot wordt. Was bij een ander product nog niet zo lang geleden ook en toen zou er gekeken worden of die hele hoge foute prijs uit de grafiek gehaald kon worden, is daar al naar gekeken?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:29
Glaanie schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:00:
Aaaaand it's gone :)

Voor de volgende keer kan je een verkeerde prijs of productkoppeling melden via het meldpunt. Deze kan je bereiken door met je muis over de totaalprijs te gaan en te klikken op 'Onjuiste prijs melden' te klikken (daar kan je dus ook verkeerde koppelingen doorgeven), waarna je je melding kwijt kan :)
Ok, ik zal 't onthouden. Ik zat al te zoeken naar zoiets, maar ik kon 't ff niet vinden. Bedankt :)
Pagina: 1