Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Topicreeks] cross-subforum

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Ik heb vannacht geprobeerd het De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 4 in WEB aan proberen te maken, maar werd gereject omdat ik een topic id van een ander subforum aan wilde hangen (iteratie 3 stond in PRG).

Uit nieuwsgierigheid: waarom zit deze beperking erin?

Daarnaast, is het makkelijk om dat ook mogelijk te maken?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-11 01:08

Wiethoofd

Broadcast TOM

Bij het aanmaken/-vullen van topicreeksen met kommagescheiden topicids kon het wel cross subforum volgens mij.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:39

crisp

Devver

Pixelated

Vziw heeft http://gathering.tweakers.net/forum/update_topicrange/768 die beperking inderdaad niet, maar dat is uiteraard crew-only. We zouden de beperking voor crew bij insert_topic ook wel los kunnen laten.

Voor gebruikers zit die beperking er in om lolbroekacties (koppelen van HK-topics e.d.) te voorkomen.

Intentionally left blank

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Precies, achteraf is het wel mogelijk (en op zich logisch dat het alleen crew-only is). Als die beperking er bij insert_topic ook af kan (voor crew), dan scheelt dat even een handeling :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:39

crisp

Devver

Pixelated

BtM909 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:46:
Precies, achteraf is het wel mogelijk (en op zich logisch dat het alleen crew-only is). Als die beperking er bij insert_topic ook af kan (voor crew), dan scheelt dat even een handeling :)
Done @ iteration :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.