Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ShadowAS1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-11 13:41

ShadowAS1

IT Security Nerd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb een jaar geleden een HTC One X bij m'n T-Mobile abbo gekregen.
Deze heb ik een weekje geleden ingediend ter reparatie van de audiochip op 't mobo die defect is.
Nou weet ik dat dat gewoon door de garantie gedekt word..

Maar nu ben ik een paar dagen geleden met mn fiets onderuit gegaan, waardoor het scherm van m'n telefoon u meer weg heeft van mozaïek dan van glas..

Hoe zit het nu met mijn garantie?, en hoeveel gaat het kosten om én het scherm én het mobo te laten vervangen?

PA-ACE / RHCE / SCE // Any post or advice is provided as is, and comes with no warranty at all.

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:35

Zorian

What the fox?

Ga maar rustig uit van circa 216 euro, de hoofdprijs voor een reparatie bij eigen schuld of anderszins zaken welke niet onder de garantie vallen waaronder je schermbreuk.
Ik zou even bellen en het aangeven, dan kunnen ze allebei tegelijk repareren of wellicht een swap uitvoeren.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Over garantie en reparatie kun je op GoT al behoorlijk veel informatie vinden. Het is de bedoeling dat je hier wel zelf wat moeite doet. Zo kun je bij reparatiewinkels of HTC vragen hoeveel het gaat kosten of vergelijkbare ervaringen opzoeken. Omdat ik hier geen zelfinitiatief zie doe ik dit topic op slot.

Dit topic is gesloten.