Probleem met updaten van Apps

Pagina: 1
Acties:

• ChillPascal
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online

ChillPascal

In the end...

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb al enkele weken een probleem met mijn iPhone 5 op iOS, welke nu wel vrij irritant begint te worden.

Ik kan mijn apps namelijk niet updaten.
Wanneer ik op updaten druk in de app store (op de telefoon), dan vraagt die om mijn wachtwoord, waarbij het apple ID al vast staat. Vervolgens vul ik mijn wachtwoord in en gaat het schermpje weg. Even zie ik installeren staan zonder dat het balkje loopt. En daarna komt er weer 'Update' te staan.

Wanneer ik een fout wachtwoord intyp geeft die dat wel degelijk aan, dus daar zit de fout niet in.

Het maffe is dat ik wel gewoon Apps kan verwijderen en opnieuw downloaden in de App Store.

Ik durf zo niet te zeggen vanaf wanneer het probleem speelt, zou zo'n 3-4 wkn zijn gok ik. Verder heb ik nog voldoende ruimte over (5GB+).

Zelf heb ik al een beetje rond gezocht, maar kon niks vinden, wellicht dat hier ergens een Tweaker rondneust die wel een oplossing weet voor mijn probleem.

Alvast bedankt! _/-\o_

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Afmelden en opnieuw aanmelden via "instellingen -> iTunes en App store" wil dit soort problemen nog weleens oplossen.

Welke iOS versie draai je precies?

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• ChillPascal
  • Nu online

ChillPascal

In the end...

Topicstarter
BillSpaarbank schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:16:
Afmelden en opnieuw aanmelden via "instellingen -> iTunes en App store" wil dit soort problemen nog weleens oplossen.
Nope werkt niet ;)
Welke iOS versie draai je precies?
6.1.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal
  • Nu online

ChillPascal

In the end...

Topicstarter
Bumb, iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-09 20:49
En heb je ook de laatste iTunes versie? Er waren wat problemen met iTunes dat er steeds opnieuw om het wachtwoord werd gevraagd, dat is onlangs opgelost.