16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT
Heb je het al gevraagd aan de leasemaatschappij? Lijkt me dat zij hun eigen beleid hieromtrent het beste kennen.
Virussen? Scan ze hier!
Het zal ze vrij weinig interesseren als je geen schade aanricht en de auto na je leaseperiode weer netjes inlevert. Maak je iets kapot dan zou ik er wel van uitgaan dat dat voor jouw rekening is.
Dat dacht ik dus ook, en de schade is vanzelfsprekend voor mezelf.Stoffel schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 10:10:
Het zal ze vrij weinig interesseren als je geen schade aanricht en de auto na je leaseperiode weer netjes inlevert. Maak je iets kapot dan zou ik er wel van uitgaan dat dat voor jouw rekening is.
Zojuist ook eens gedaan, maar de antwoorden van zon leasemaatschappij willen wel een verschillen per dag/week/maandwildhagen schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 10:08:
Heb je het al gevraagd aan de leasemaatschappij? Lijkt me dat zij hun eigen beleid hieromtrent het beste kennen.
Verwijderd
ach, als je em achteraf er weer uit haalt en zoals je zelf al aangeeft geen grote verbouwplannen hebt lijkt me dit geen probleem hoor
Het is heel simpel: je moet die auto in principe weer inleveren zoals je hem gekregen hebt. Dus als jij de bekabeling ergens kunt aftappen en je geen gaatjes boort, is er niks aan de hand.
Having said that: Dat kan best wel eens een uitdaging vormen
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Mwa, valt mee. Ik zou een kant en klare actieve sub kopen. Plus kabel trekken en audiokabel trekken is het meeste werk. Zeker bij een moderne auto.
Ik zou trouwens eerst eens uitzoeken of het uberhaupt wel mogelijk is om een sub aan te sluiten op de radio, aangezien de meeste auto's tegenwoordig standaard een fabrieksafradio hebben.
Ik zou trouwens eerst eens uitzoeken of het uberhaupt wel mogelijk is om een sub aan te sluiten op de radio, aangezien de meeste auto's tegenwoordig standaard een fabrieksafradio hebben.
Vaak bu'j te bang!
Mwa, zolang ik gewoon de normale gaten door de Firewall van de auto gebruik.The Eagle schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:08:
Het is heel simpel: je moet die auto in principe weer inleveren zoals je hem gekregen hebt. Dus als jij de bekabeling ergens kunt aftappen en je geen gaatjes boort, is er niks aan de hand.
Dan zou dit moeten lukken (vrij goede handleiding gevonden).
Al uitgezocht.-tom-562 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:37:
Mwa, valt mee. Ik zou een kant en klare actieve sub kopen. Plus kabel trekken en audiokabel trekken is het meeste werk. Zeker bij een moderne auto.
Als ik een Dietz High/Low converter gebruik, die heeft ook meteen remote ingebouwd op basis van een binnenkomend geluidsignaal. Dan heb ik gewoon RCA out
http://www.car-products.n...verter-4016260009062.html
Volgens mij kan je het gewoon inbouwen zolang de auto teruggaat naar originele staat, identiek bij (zelf) inbouwen van bluetooth setjes.
User Error -- Please Replace User
Hou er rekening mee dat accessoires die je zelf plaatst niet verzekerd zijn. Daarnaast gaat de leasemaatschappij ook een mening hebben als dit de kans op inbraak/diefstal verhoogt (nu kan je een sub in de achterbak niet zien als het goed is, maar puur even om aan te geven dat er voor leasemaatschappijen meer speelt dan 'weer inleveren in originele staat').
UNOX: The worst operating system
Helemaal waar, daarom heb ik maar even een vraag uitstaan bij hun.Korvaag schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:04:
Hou er rekening mee dat accessoires die je zelf plaatst niet verzekerd zijn. Daarnaast gaat de leasemaatschappij ook een mening hebben als dit de kans op inbraak/diefstal verhoogt (nu kan je een sub in de achterbak niet zien als het goed is, maar puur even om aan te geven dat er voor leasemaatschappijen meer speelt dan 'weer inleveren in originele staat').
Dat is inderdaad wel een goeie vergelijking, daarvoor moet ook je midden console eruitIkke_Niels schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:02:
Volgens mij kan je het gewoon inbouwen zolang de auto teruggaat naar originele staat, identiek bij (zelf) inbouwen van bluetooth setjes.
Pagina: 1