Hoi Tweakers,
Ik heb een aantal weken terug een laptop batterij besteld via ebay. Alles netjes geleverd, maar bleek dat de batterij niet zichtbaar werd in windows. Dit aangekaard en tegen betaling een nieuwe batterij opgestuurd gekregen. Deze batterij heeft hetzelfde probleem.
Heb dit dus weer aangekaart. Ze stelden eerst voor om de batterij in Nederland te laten reparenen en hiervoor 5 dollar uit te keren. Geen repair shop gevonden, dus hebben ze gevraagd wat het kost om de batterijen terug te laten sturen.
Dit is hun laatste bericht:
Iemand tips wat betreft het afhandelen?
Ik heb een aantal weken terug een laptop batterij besteld via ebay. Alles netjes geleverd, maar bleek dat de batterij niet zichtbaar werd in windows. Dit aangekaard en tegen betaling een nieuwe batterij opgestuurd gekregen. Deze batterij heeft hetzelfde probleem.
Heb dit dus weer aangekaart. Ze stelden eerst voor om de batterij in Nederland te laten reparenen en hiervoor 5 dollar uit te keren. Geen repair shop gevonden, dus hebben ze gevraagd wat het kost om de batterijen terug te laten sturen.
Dit is hun laatste bericht:
Is 40% acceptabel of kan ik meer terug vragen? Uiteindelijk hebben ze niet een werkend product geleverd.Thank you for your reply.
We are sorry to hear that. For this case, since it will cost much more time to return these two item, would you like us to refund 40% item price of this order to you directly as compensation and you could keep the item? If you agree, we will handle with it as soon as possible.
Looking forward to your reply soon.
Iemand tips wat betreft het afhandelen?