Beste medetweakers,
Sinds een paar weken heb ik last van black screens in windows 7 ( ultimate x64 sp1 ) .
Of ik nou aan het gamen ben (Black ops 2, Modern Warfare 1 & 3) , browsen op het internet, of muziek aan het luisteren ben, heb ik last van black screens.
Wat er op dat moment gebeurd:
Geluid slaat op tilt en stopt uiteindelijk na 2 seconden, beeld wordt zwartgrijs (niet helemaal zoals hij uit staat dus iets lichter ), toetsenbord reageert niet, bij indrukken caps lock gaat het lampje niet meer aan of uit, maar, alle fans blijven draaien in de pc net als de power led. De hdd led doet het ook niet meer.
Enige optie die ik dan heb: reset knop in drukken (of een paar seconden power knop )
Ik heb memtest86 uitgevoerd;
een paar uur met het ene bankje, een paar uur met het andere bankje en een paar uur tegelijk:
Geen errors..
Alle drivers zijn up to date!
Pc specs: (niets overgeklokt)
FX-6300 @ 3.5 ghz (stock cooler)
Sapphire HD 7790 Dual-X OC 1GB
Crucial 1600 mhz 8gb ddr3 (dual channel)
Corsair CX430
Western Digital 1 TB WD10EZEX
Sharkoon Vaya met 1 casefan.
TP-link wdn3800
Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
Zelf twijfel ik of de voeding wel genoeg Watt levert,
of dat er een defect is in de videokaart
Sinds een paar weken heb ik last van black screens in windows 7 ( ultimate x64 sp1 ) .
Of ik nou aan het gamen ben (Black ops 2, Modern Warfare 1 & 3) , browsen op het internet, of muziek aan het luisteren ben, heb ik last van black screens.
Wat er op dat moment gebeurd:
Geluid slaat op tilt en stopt uiteindelijk na 2 seconden, beeld wordt zwartgrijs (niet helemaal zoals hij uit staat dus iets lichter ), toetsenbord reageert niet, bij indrukken caps lock gaat het lampje niet meer aan of uit, maar, alle fans blijven draaien in de pc net als de power led. De hdd led doet het ook niet meer.
Enige optie die ik dan heb: reset knop in drukken (of een paar seconden power knop )
Ik heb memtest86 uitgevoerd;
een paar uur met het ene bankje, een paar uur met het andere bankje en een paar uur tegelijk:
Geen errors..
Alle drivers zijn up to date!
Pc specs: (niets overgeklokt)
FX-6300 @ 3.5 ghz (stock cooler)
Sapphire HD 7790 Dual-X OC 1GB
Crucial 1600 mhz 8gb ddr3 (dual channel)
Corsair CX430
Western Digital 1 TB WD10EZEX
Sharkoon Vaya met 1 casefan.
TP-link wdn3800
Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
Zelf twijfel ik of de voeding wel genoeg Watt levert,
of dat er een defect is in de videokaart