[iMac] Stroom onderbreking tijdens sleep

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Zojuist wou ik een irritant stofje van m'n nieuwe iMac afhalen dus had ik hem even in sleep gezet. Alleen toen kwam ik erachter dat het er met water af moest worden gehaald (wou niet loskomen), dus daarom trok ik de stekkers eruit zoals het natuurlijk moet volgens de handleiding.

Pas daarna besefte ik mij dat de iMac in sleep stond en niet uit. 8)7

Levert dit nu permanente schade op voor de iMac of kan het geen kwaad? Maak mij nu best veel zogen omdat het z'n duur apparaat is, vandaar dat ik het graag even wil navragen. Ben natuurlijk geen plan om er een gewoonte van te maken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

nope, maakt niet zoveel uit. Als je er maar geen gewoonte van maakt :P

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-09 23:11

UntamedNL

Drumming

BinaryRun schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 21:59:
Zojuist wou ik een irritant stofje van m'n nieuwe iMac afhalen dus had ik hem even in sleep gezet. Alleen toen kwam ik erachter dat het er met water af moest worden gehaald (wou niet loskomen), dus daarom trok ik de stekkers eruit zoals het natuurlijk moet volgens de handleiding.

Pas daarna besefte ik mij dat de iMac in sleep stond en niet uit. 8)7

Levert dit nu permanente schade op voor de iMac of kan het geen kwaad? Maak mij nu best veel zogen omdat het z'n duur apparaat is, vandaar dat ik het graag even wil navragen. Ben natuurlijk geen plan om er een gewoonte van te maken. ;)
Ik heb ook al eens per ongeluk de stekkerdoos schakelaar omgezet toen die nog aanstond en hij werkt nog steeds ;).

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Mooi, thx for the headsup guys ;)

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Fietsbel schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 22:02:
nope, maakt niet zoveel uit. Als je er maar geen gewoonte van maakt :P
Hardware technisch maakt het niets uit. Je bent gewoon alles kwijt wat momenteel nog niet naar de disk was gecommited (dus wat in je RAM zit).

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8