Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Nieuwsreacties

Pagina: 1
Acties:

• Elfjes
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Ik zag dit:

Afbeeldingslocatie: http://pelle.student.utwente.nl/tweakers/Screenshot-RWD7-thumb.png

de knopjes links zitten natuurlijk niet goed en ik denk dat dit beter kan. Is het een idee om de thread-inklap weg te laten, en de reactieinklap te verplaatsen en te vergroten? Hij is nu namelijk vrij klein voor een touch-object. Ook denk ik dat een handigere plaats is om hem direct naast de reactie-rating te plaatsen en dan ongeveer net zo groot te maken als deze reactie-rating.

Al krijg je dan natuurlijk ook eerder deze uitlijn-problemen waar de reactie-datum naar een tweede regel uitloopt:
Afbeeldingslocatie: http://pelle.student.utwente.nl/tweakers/Screenshot-RWD8-thumb.png
Maar die uitlijn-problemen zijn er nu dus ook al :+

Bla bla bla...

• JoostBaksteen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-10 16:34
Mja, dit is een beetje een lastig probleem. Misha heeft er ook al over na zitten denken, maar ik weet niet wat hij uiteindelijk bedacht heeft.

Het net zo groot tonen naast de reactie score gaat niet passen, zoals je zelf al aangeeft, zeker niet als we die knoppen goed klikbaar willen maken. Maar ze passen nu ook niet, dus wat we nu hebben is ook niet zo handig.

Als we ze onder elkaar zouden tonen heb je minder breedte nodig, dus misschien dat we in die richting moeten denken. Hoewel dat ook niet ideaal is. Of desnoods linkjes achter de 'reageer' link.

• Elfjes
  • Niet online
of anders een knop met een hoogte van 1 regel en iets langer dan dat (x3?) naast de poster-naam? Zoals ik al zei denk ik dat de thread-uitklap niet echt noodzakelijk is.

Achter de reageerlink zou ik ze niet plaatsen. Dan gaat het inklappen van een reactie op een totaal andere plek dan het uitklappen. Dat is nu ook al wel het geval, maar nu zit het tenminste nog op de zelfde hoogte

Bla bla bla...

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-11 08:53

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Niet de thread-inklap weghalen aub, die gebruik ik nog vaak bij artikelen waar sony, microsoft, apple of google in voorkomt.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• JoostBaksteen
Elfjes schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 22:05:
of anders een knop met een hoogte van 1 regel en iets langer dan dat (x3?) naast de poster-naam? Zoals ik al zei denk ik dat de thread-uitklap niet echt noodzakelijk is.

Achter de reageerlink zou ik ze niet plaatsen. Dan gaat het inklappen van een reactie op een totaal andere plek dan het uitklappen. Dat is nu ook al wel het geval, maar nu zit het tenminste nog op de zelfde hoogte
Het plaatsen achter de reageer knop is met responsive technieken zonder JavaScript trouwens ook niet eens mogelijk bedenk ik me nu en daarom eigenlijk ook geen optie. Dit geldt ook voor het plaatsen achter de usernames.

We willen op responsive ook geen content verbergen tenzij het écht moet. Dus ik wil beide links graag behouden.

• Elfjes
  • Niet online
Kan je mogelijk de threadinklap voor de reageer-link plaatsen?, gewoon op het reactiekader. Dan kunnen beide knoppen iets groter (er is rechts van de knop nog wat witruimte beschikbaar) en ben je er misschien al

Al gaat dat niet op voor de threaduitklap...

Bla bla bla...

• hylke94
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-09 16:26
Kunnen de knopjes niet gewoon onder mekaar? Het plusje/minetje komt bij mij wel altijd in beeld...

• JoostBaksteen
Thx mannen, ik denk dat ik het zo ga doen, en dan met wat extra klik ruimte om die knopjes heen, zodat je er makkelijker op kan klikken:

reacties inklappen

reacties uitklappen

Op het eerste niveau is en blijft het een beetje krap, maar daaronder is het gewoon goed klikbaar.

• Elfjes
  • Niet online
Dat werkt waarschijnlijk wel. :)
Weet je al hoe je het uitlijnprobleem van mijn tweede plaatje wil aanpakken?

Bla bla bla...

• hylke94
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-09 16:26
JoostBaksteen schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 10:44:
Thx mannen, ik denk dat ik het zo ga doen, en dan met wat extra klik ruimte om die knopjes heen, zodat je er makkelijker op kan klikken:

[afbeelding]

[afbeelding]

Op het eerste niveau is en blijft het een beetje krap, maar daaronder is het gewoon goed klikbaar.
Op deze manier kunnen we in ieder geval altijd beide knopjes gebruiken ;)

• JoostBaksteen
Elfjes schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:12:
Dat werkt waarschijnlijk wel. :)
Weet je al hoe je het uitlijnprobleem van mijn tweede plaatje wil aanpakken?
Nee, nog niet, ik heb nu dit:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fzc36WnDEEv7pPfRnSaFciAS/full.png

en twijfel nog of ik dit nu zo laat staan - en dit release - of nog even weghaal en dat je dit evt met customcss zelf kan doen totdat we een echt goede oplossing hebben...

Dit is overigens de (custom) css voor bovenstaande screenshot:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
#collapseButtons .toggleThread {
    position: absolute;
    margin-left: 20px;
    margin-top: 40px;
}

#collapseButtons .toggleReaction{
}
.hidden #collapseButtons .toggleReaction {
    margin-top: -15px;
}
.hidden #collapseButtons .toggleThread{
    margin-top: 20px;
}

/edit: net nog even met Femme gekeken, en ik ga nog even proberen om het 'min' icoontje ook links bovenin de hoek te zetten, zodat die altijd op dezelfde plek blijft staan.

[ Voor 10% gewijzigd door JoostBaksteen op 22-08-2013 14:50 ]

• JoostBaksteen
Ok, dit is al een stuk beter:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1sjeH5avmRimTzDyAHLw483M/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1Wz4btO0dCmZ4YvmZYjX9qPI/full.png

evt testbaar met:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
#collapseButtons .toggleThread {
    margin-top: 25px;
}

#collapseButtons .toggleReaction{
    margin-top: -26px;
}
.hidden #collapseButtons .toggleReaction {
    margin-top: -15px;
}
.hidden #collapseButtons .toggleThread{
    margin-top: 20px;
}

Wat vinden jullie hiervan?

• Elfjes
  • Niet online
Qua positie werkt prima, al vind ik het wel minder mooi zo op de hoeken. Ik moet nog wel moeite doen om de knop te raken, als hij wat groter kan, dan graag.

Bijkomend effect, om de css te proberen heb ik firefox (+stylish) op m'n telefoon geinstalleerd, dus ik zal die voorlopig uitproberen voor tweakers.

Bla bla bla...

• JoostBaksteen
Cool :)

Het plaatje wil ik inderdaad nog een grotere clickarea geven, hiervoor moet ik echter een nieuwe spritemap maken, dat kan niet enkel met CSS.

Hopelijk heb ik daar morgen - de laatste dag van de iteratie - nog tijd voor zodat die dinsdag ook nog online kan komen :)

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-11 08:53

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Elfjes schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 16:12:
Qua positie werkt prima, al vind ik het wel minder mooi zo op de hoeken. Ik moet nog wel moeite doen om de knop te raken, als hij wat groter kan, dan graag.

Bijkomend effect, om de css te proberen heb ik firefox (+stylish) op m'n telefoon geinstalleerd, dus ik zal die voorlopig uitproberen voor tweakers.
Als je genoeg karma hebt kan je de Custom Css feature in de karmastore kopen en dan daar die css neerzetten, is makkelijker dan een plugin er voor gebruiken :)

--

Ziet er zo een stuk beter uit ja! alleen nog steeds innie minnie knopjes :'(

[ Voor 6% gewijzigd door _David_ op 22-08-2013 17:08 ]

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Elfjes
  • Niet online
Ja ik ben op de hoogte van de custom css feature, maar die karma ontbreekt mij :)

Bla bla bla...

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10 22:42
Elfjes schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 17:37:
Ja ik ben op de hoogte van de custom css feature, maar die karma ontbreekt mij :)
psst, kijk eens in je voorkeuren O-)

• Elfjes
  • Niet online
oeh thanks! :D

Bla bla bla...

Pagina: 1