Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog geen SONY XPERIA Z, maar wat als zijn batterij kapot is. Kun je dan onderstaande batterij gebruiken.
http://www.wehkamp.nl/mooi-gezond/voor-hem/batterijen/duracell-5-uurs-mobiele-oplader/C29_9I8_DII_553813/?BC=CRI&cm_mmc_o=PzEEwylCjC2ybfwBCjCzfj5yBpAgfCjC2n9jDDNovN

groet Jacq :X

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2013 06:34 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zou je het gebruik van capslock iets willen beperken? Ook zonder hoofdletters kunnen we het best lezen ;) Verder is je topicstart nogal warrig en onduidelijk, zou je dit aan kunnen passen?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:25
waarom zou je dat willen....? ik denk niet dat het wenselijk is om met een telefoon op zak te lopen waar via een draadje een blok aan hangt te bungelen.. lekker als je een gesprek wilt aannemen, heb je 2 handen nodig om alles vast te houden

Dus, wellicht werkt het, maar misschien ook niet. (je moet het zien alsof je een stopcontact in je zak hebt waar je je telefoon op aan kan sluiten). Dus als ie het aan het stopcontact nog doet, dan zal ie het ook met een mobiele accu doen.

Maar als je accu stuk is moet je gewoon deze gewoon (laten) vervangen. Ook al zit er geen klepje op, kan de accu nog steeds via een service center vervangen worden.

Strava

• John Doos
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-11 16:17

John Doos

ClaudZaque

Voor zover dit nog niet duidelijk was, als de INTERNE accu kapot is van je Xperia Z, schiet het niet op om een EXTERNE accu aan te sluiten.

Deze EXTERNE accu laat namelijk alleen je INTERNE accu op.

(Ik probeer een aantal XZ draadjes langs te lopen, omdat ik zelf inmiddels veel problemen met deze telefoon verholpen heb, en hoop anderen te kunnen helpen)

Nee

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Tsja, een topic na een paar maanden nog eens omhoog schoppen is weinig zinvol :)

Dit topic is gesloten.