Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denni40
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 27-11-2024
Sinds een paar weken is het mogelijk om bij Hi/KPN apps in de Play Store te betalen via je telefoonrekening en aangezien ik geen credit card heb leek mij dit wel handig.
Nu lukt het mij helaas met geen mogelijkheid om deze functie aan de praat te krijgen en vermoed ik dat dit met mijn gebruik van custom roms (ViperX op de HOX) samenhangt, maar ik weet het helaas niet zeker. Het bellen van de helpdesk heeft vrij weinig zin, aangezien ze het daar helaas niet zo hebben met mensen met roms e.d.
Daarom mijn vraag heeft er iemand anders hier toevallig ervaring met het gebruik van carrier billing bij KPN of Hi en het bebruik van roms of weet iemand wat ik fout doe!

Bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:33
Bij de veriesten voor Hi staat dat je alleen Google Play en een Hi abonnement nodig hebt, dus ik neem aan dat het ook op custom roms moet kunnen werken.

Wellicht heb je het volgende over het hoofd gezien:

Bij elke aankoop in de Google Play Store kun je vanaf nu kiezen op welke manier je wilt betalen. Als je kiest voor 'Betalen via KPN/Hi factuur' komt het automatisch terecht op je volgende Hi Telefoonrekening. Direct na de aankoop krijg je van Google een bevestigingsmail op je Gmail account.

de eerste keer dat je wilt betalen via je Hi Telefoonrekening, heb je een mobiele internet verbinding nodig (binnen Nederland) en geef je je gegevens door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denni40
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 27-11-2024
Helaas, ik ben inderdaad verbonden met het mobiele netwerk van KPN en niet met mijn WiFi. Als ik probeer te betalen zijn de enige betalingsopties die ik kan zien verlopen prepaid credit cards en de mogelijkheid om een nieuwe kaar toe te voegen of om een giftcard te verzilveren.
Ondertussen de helpdesk zover gekregen om morgen de technische diens om hulp te vragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:33
Ik heb helaas ook geen Hi of KPN dus ik kan je helaas ook niet verder helpen...
Wellicht dat de technische dienst van Hi dat wel kan... ;)