Ik heb op Windows 8 Outlook 365 geinstalleerd wat goed werkt maar voor de familieleden is de live-tile mail app makkelijker en leuker om te gebruiken.
Maar als ik daar een account probeer in te stellen MOET ik perse inloggen met het Microsoft account en als dat gebeurd is heb ik ineens 2 accounts links onderin staan met exact dezelfde naam maar wel hun eigen mail inbox.
1 account kan ik niet verwijderen (in de instellingen -> accounts heeft die een oranje icoontje) maar daar kan ik geen mailserver gegevens invoeren, terwijl het andere account ('plat' zwart mailicoontje) wel apart kan verwijderen.
Mijn vraag:
1) waarom wordt er gebruik gemaakt van 2 'accounts'
2) hoe kan ik het 'verkeerde' account verwijderen?
3) hoe kan ik TLS instellen als versleutelingstype? (ik kan alleen SSL kiezen)
Maar als ik daar een account probeer in te stellen MOET ik perse inloggen met het Microsoft account en als dat gebeurd is heb ik ineens 2 accounts links onderin staan met exact dezelfde naam maar wel hun eigen mail inbox.
1 account kan ik niet verwijderen (in de instellingen -> accounts heeft die een oranje icoontje) maar daar kan ik geen mailserver gegevens invoeren, terwijl het andere account ('plat' zwart mailicoontje) wel apart kan verwijderen.
Mijn vraag:
1) waarom wordt er gebruik gemaakt van 2 'accounts'
2) hoe kan ik het 'verkeerde' account verwijderen?
3) hoe kan ik TLS instellen als versleutelingstype? (ik kan alleen SSL kiezen)
[ Voor 9% gewijzigd door headliner op 21-08-2013 18:23 ]