Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor school

Pagina: 1
Acties:

• rappy11
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-09 18:37
Hallo Tweakers,

Ik ben voor een vriendin een laptop uit aan het zoeken.
Nu word ik zelf erg aangetrokken door de laptops van Lenovo.
Zelf heb ik deze 2 in al het oog;
pricewatch: Lenovo Thinkpad E535 (NZRDWMH)
pricewatch: Lenovo Essential B590 (MBX35MH)

Haar budget ligt rond de 500 euro.
Ze heeft de laptop nodig voor tekst verwerken, internetten, en daarnaast voor een spel zoals sims 3.
Het liefste moet het geen te dikke en te zware laptop zijn, maar volgens mij valt dat wel mee toch?
Graag zou ik willen weten wat de goede keuze is, en of er misschien nog andere betere keuzes zijn.

Alvast bedankt.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Ik heb sinds vandaag deze notebook voor een studente aangeschaft: pricewatch: Asus F501A-XX501H

Hij ziet er goed uit, is vlot voor wat hij moet doen en erg licht! De adapter is een vierkant blok van +- 5*5*3 CM. Licht, compact en een mooi design.

Heb er wel een SSD erbij gedaan, pricewatch: Samsung 840 EVO 250GB, en is zijn geld op deze manier meer dan waard!

[ Voor 27% gewijzigd door Quad op 21-08-2013 17:54 ]

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
De Thinkpad die je zelf al had uitgezocht is een goede laptop, omdat hij een goede en degelijke bouwkwaliteit heeft, met ook een goede prijs/prestatie verhouding. De B590 is ook goed, maar de bouwkwaliteit van de Thinkpad is beter. De laptop die @Quad voor een studente heeft gekocht is ook goed. Een SSD is wel een aanrader, want je laptop voelt dan een stuk sneller aan.

• rappy11
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-09 18:37
Zou het mogelijk zijn om op die Thinkpad te kunnen simsen? En moet je zon SSD er appart bij bestellen of hoe werkt dat?