Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

span element joomla na update?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ben bezig met een nieuwe website en zie dat om alle zinnen een "span" element is gezet.
Heb niets speciaals gedaan gewoon copy paste plain tekst in de JCE editor in joomla 2.5.14.

Alles is prima leesbaar en het werk ook goed, maar overal wordt automatisch <span> plaatje, tekst w/e </span> voor gezet.

Kan op internet alleen vinden dat als je zoiets met opzet doet, dat google translate de site beter kan vertalen, maar bij mij gaat het gewoon vanzelf.

Kan iemand mij vertellen of dit kwaat kan in termen van SEO, pagina snelheid etc. en of dit door een joomla update komt ofzo?

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Het kan zorgen voor foutieve HTML als er block-level elementen in de tekst staan, zoals bulletlijsten of tabellen. En dat kan weer op den duur layoutproblemen veroorzaken. Ik kan me voorstellen dat het voor SEO een heel klein nadeeltje is, maar ik heb zelf nog nooit bewijzen daarvan gezien. In elk geval zou het wel een stukje neerlands trots moeten zijn om schone HTML op te leveren - het is immers code die de bezoeker kan zien.

日本!🎌

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt. Heb de oorzaak ook gevonden. Bij het copy pasten van tekst in de JCE editor is iets veranderd. Heb zowel joomla als JCE geupdated (weet niet welke de boosdoener is) en kennelijk moet je nu echt specifiek plain tekst doen. Doe je dit niet dan worden overal die span elementen omheen gezet.

Ga het eruit slopen.. thxs :D