Uitgelichte afbeeldingen [Wordpress]

Pagina: 1
Acties:
  • 252 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit met een probleem betreffende het gebruik van uitgelichte afbeeldingen in Wordpress.

Ik heb onlangs het onderhoud van een website over genomen. Het bedrijf waarvoor ik dit doe zit in de Chiptuning business.

Het gaat om *snip*. Mensen kunnen per merk/type zien wat het aantal pk's kan gaan worden na een chiptuning.

Allereerst kun je het best een kijkje nemen op deze pagina: *snip*.

Je ziet daar alle automerken staan. Klik dan eens op een willekeurig merk. Je ziet dan links bovenin een uitgelichte afbeelding staan met het bijbehorende logo. Dan zie je een overzicht van alle modellen. Klik ook daar een willekeurig object aan. Dan zul je zien dat daar het logo niet zichtbaar is. En dat is uiteraard niet de bedoeling.

In totaal zijn er 460 van zulke items/objecten. Ik kan geen categorieën aanmaken. Wat ik dus wil is het volgende: in het admin gedeelte wil ik graag alle types van een desbetreffend automerk kunnen selecteren en dan wil ik daar in één keer een uitgelichte afbeelding aan toe kennen.

Is er een oplossing/plugin/code om dit te kunnen realiseren? Heb al tips gekregen op het Nederlandse WP-forum, maar dat mocht helaas niet baten.

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is. Alhoewel ik vrees dat hier geen enkele methode voor is.

Groet,

Jefta

Even ter aanvulling:

Voor de zekerheid heb ik nog even een screenshot gemaakt van het desbetreffende admin gedeelte:
Afbeeldingslocatie: http://www.chiptuningnoord.nl/wp-content/uploads/screenshot_klein.jpg

Je zult zien dat de types allemaal een merk als parent hebben. De parents hebben al een uitgelichte afbeelding. Nu moeten alle types dat nog krijgen.

[ Voor 17% gewijzigd door RobIII op 21-08-2013 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 14:37

TheNephilim

Wtfuzzle

Als ik het goed begrijp, wil je dus het logo van het merk niet alleen bij het merk, maar ook bij het type weergeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 16:38:
Hallo,

Ik zit met een probleem betreffende het gebruik van uitgelichte afbeeldingen in Wordpress.

Ik heb onlangs het onderhoud van een website over genomen. Het bedrijf waarvoor ik dit doe zit in de Chiptuning business.

Het gaat om *snip*. Mensen kunnen per merk/type zien wat het aantal pk's kan gaan worden na een chiptuning.

Allereerst kun je het best een kijkje nemen op deze pagina: *snip*.

Je ziet daar alle automerken staan. Klik dan eens op een willekeurig merk. Je ziet dan links bovenin een uitgelichte afbeelding staan met het bijbehorende logo. Dan zie je een overzicht van alle modellen. Klik ook daar een willekeurig object aan. Dan zul je zien dat daar het logo niet zichtbaar is. En dat is uiteraard niet de bedoeling.

In totaal zijn er 460 van zulke items/objecten. Ik kan geen categorieën aanmaken. Wat ik dus wil is het volgende: in het admin gedeelte wil ik graag alle types van een desbetreffend automerk kunnen selecteren en dan wil ik daar in één keer een uitgelichte afbeelding aan toe kennen.
Heel eerlijk? Ik zie een heleboel uitleg over waarnaartoe te gaan, wat te klikken en wat te doen... Als je nou eens een (uitgeklede) testcase opzet waarin je in een minimum aan code je probleem reproduceert? Dat helpt jezelf de bomen door 't bos te zien en maakt 't voor ons ook makkelijker om je te helpen. Daarbij zie ik linkjes die onder spam vallen. We willen je best helpen met troubleshooten maar namedroppen, merken etc. zijn niet relevant voor je probleem. Alleen daarvoor al zou je een gestripte testcase moeten/kunnen maken ;)
Is er een oplossing/plugin/code om dit te kunnen realiseren?
Vast. Maar wat heb je zelf al geprobeerd? Zodoende komen wij straks niet aankakken met zaken die je al-lang-en-breed geprobeerd hebt en hebben wij onze én jouw tijd verdaan. Dit staat ook beschreven in onze Quickstart.
Heb al tips gekregen op het Nederlandse WP-forum, maar dat mocht helaas niet baten.
Mooi; je hebt dus al tips gehad. Welke waren dat? Wat werkte er niet aan? Wat werkte er wel aan maar was niet naar wens? Kreeg je foutmeldingen? Wat lukte er niet? Nogmaals: zie onze (voorgenoemde) quickstart. Ik mis nogal wat zaken in je topic en die zou ik graag in een nieuwe topicstart verwerkt zien, evenals de voorgenoemde andere tips over een testcase en spam ;)

tl;dr: Open dus gerust een nieuw topic maar hanteer even de quickstart :)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.