• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-02 15:42
Goed, ik ben hier al een hele poos mee zoet. Zowel op PS3 als Xbox360 heeft het een hele tijd prima gelopen. Door de tijd heen zijn er steeds nieuwere versienummers gekomen en eigenlijk werd het afspelen alleen maar slechter, geluid wat wel prima werkte, streams die haperden. Dan werkte het geluid weer niet en ging het streamen goed. Toen een hele poos dat ik helemaal niets meer ermee kon en sinds de afgelopen versie 1.90.1 werkt het eindelijk allemaal weer naa rbehoren. Afspelen gaat goed, hapert niet, geluid gaat goed. Maar nu, de subs. Die hebben altijd gewerkt en sinds het laatste versienummer krijg ik de subs niet meer in beeld.

Transcoden en dan het juiste audiospoor in combinatie met de subs selecteren was voorheen voldoende, dat werkte gewoon.

Nu kan ik wel netjes die zelfde route volgen, maar de subs komen niet in beeld. Ergens heb ik het gevoel dat ik in PS3MS een setting vergeten ben ofzo....Maar wat? Ik heb al even rondgeneusd op het forum, googled, zelfs youtube talloze uren afgestruind naar de oplossing, maar ik kom er niet uit.

Iemand hier die een lichtje kan schijnen op mijn probleem?