Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[ZIP] corrupt bestand recoveren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een zip-bestand van 600GB wat "corrupt" is volgens WinRAR, 7-zip en Infozip. Ik gebruik de WinRAR "repair" functie om de bestanden in het zipje terug te halen.

Verwacht gedrag:

Het proces neemt een tijdje om te verwerken en heeft een nieuw ZIP-bestand gemaakt waar de beschadigde bestanden niet in zitten.

Vertoond gedrag:

Na een aantal uren werken gaat WinRAR op grijs ("reageert niet") voor 30 minuten. In deze periode wordt er nog steeds van het bronbestand gelezen. Na de 30 minuten klapt WinRAR eruit met de melding "out of memory". In deze periode loopt het geheugengebruik NIET op. Na de error wordt het resultaatbestand verwijderd.

Het laatste bestand in de logfile is een videobestand van 10GB.

===

Ik gebruik RAR 5.00 beta 8 x64 op Windows Server 2008.

De machine waar ik het op draai heeft 33 (drie en dertig) cores en 224 gigabyte (twee honderd vier en twintig gigabyte) geheugen.

Heeft iemand een idee?

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 13:11
is het niet mogelijk om unrar gebruiken in de windows command line? misschien dat je daar wel resultaat mee ziet.

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

• volkano
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-11 22:08
Kan het zijn dat je temp folder te overbelast raakt? Winrar maakt, als je de bestanden met de UI dragt-en-dropt, namelijk gebruik van de temp folder om bestanden in uit te pakken. Om ze direct in een voorgespecificeerde folder te gooien, kun je beter met de command line uitpakken zoals MrOizo2005 ook aangeeft.

Verwijderd

Topicstarter
volkano schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:31:
Kan het zijn dat je temp folder te overbelast raakt? Winrar maakt, als je de bestanden met de UI dragt-en-dropt, namelijk gebruik van de temp folder om bestanden in uit te pakken. Om ze direct in een voorgespecificeerde folder te gooien, kun je beter met de command line uitpakken zoals MrOizo2005 ook aangeeft.
Hier is het overzicht van de bestanden die worden geschreven:

http://imgur.com/nu7Humr

2x bestanden op de E:\ schijf. Er wordt geen temp folder gebruikt.

Als je de command line gebruikt,

$ winrar r "Data D.zip"

Krijg je een GUI.