Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• martijnsnoek
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-05-2023
Hallo allen,

Helaas is van mijn schoonzusje haar Galaxy Express gevallen, met een glas schade als gevolg aan de digitizer. Nu heb ik erg lopen zoeken naar een vervangend display (liefst assembly) maar dit is tot mijn verbazing nauwelijks te vinden.

Waar je op ebay honderden chinese webwinkels vind met digitizers of complete LCD assembly's voor slechts een paar tientjes voor bijvoorbeeld een Galaxy S3, vind je voor de Express helemaal niets.

Ik heb op verschillende zoektermen gezocht: i8730, Galaxy Express, i430.. maar geen van allen leverde mij het gewenste resultaat op. Ik heb slechts 3 aanbieders gevonden, die allen minimaal 150,- euro rekenen voor alleen het assembly.

Gezien de telefoon een nieuw waarde heeft van slechts 240,- volgens Tweakers.net is dit natuurlijk behoorlijk richting het total loss.

Daarom ben ik op zoek naar een goedkoop alternatief zoals deze voor de Galaxy S3 ook te krijgen is.
Weet iemand waar ik voor maximaal 80,- Euro een complete assembly kan bestellen?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:35
Lijkt er op dat ze uit China dit verkopen in batch vanaf 70-90 US dollar, dan nog import, btw en menskracht kosten erbij gaat je dat niet voor 80 Euro lukken verwacht ik tenzij je het zelf wil proberen en een prijs uitonderhandeld of zelf doorverkoopt.
Makkelijker om het toestel af te schrijven en een nieuwe (tweedehands) te kopen. Ik heb bijvoorbeeld een S3 2dehands gezien op marktplaats voor 80 euro.