Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben voor mijn vader op zoek naar een Android smartphone met dual-sim. Momenteel gebruikt hij een Samsung Galaxy Nexus en een Samsung Galaxy S3 maar in de pricewatch kwam ik niet echt alternatieven tegen die ook dual-sim ondersteunen.

De enige toestellen die ik tegenkwam zijn de pricewatch: Acer Liquid S1 Duo Zwart, de pricewatch: Samsung Galaxy Grand Wit en de pricewatch: Alcatel One Touch Scribe HD (OT-8008D) Zwart

Welke van de 3 toestellen zouden jullie aanbevelen. Uiteraard zijn andere suggesties ook welkom.

Verwijderd

Topicstarter
Nu ik er zo even over nadenk. Eigenlijk is de Xtreamer Ban-g ideaal. Die heeft ook best een leuke prijs :)

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:02

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Misschien eens kijken naar de wat onbekendere chineze telefoons? Veelal dual sim, maar wat beter qua specs dan de telefoons die je gevonden hebt.

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:08

strandbal

Was het maar zo'n feest.

De Liquid S1 zou ik niet meer pakken, de S2 is uit met een quadcore (chinese) cpu. Deze heb ik zelf, en werkt best vlot met een redelijk scherm. Ik weet niet wat je high end noemt?

Hier stond een dode link.

Verwijderd

Topicstarter
Hann1BaL schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:53:
Misschien eens kijken naar de wat onbekendere chineze telefoons? Veelal dual sim, maar wat beter qua specs dan de telefoons die je gevonden hebt.
Daar had ik ook aan gedacht. Een toestel zoals de pricewatch: Oppo Find 5 32GB Zwart zou ideaal zijn maar ik denk niet dat dit toestel dual-sim ondersteunt.

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:02

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:55:
[...]

Daar had ik ook aan gedacht. Een toestel zoals de pricewatch: Oppo Find 5 32GB Zwart zou ideaal zijn maar ik denk niet dat dit toestel dual-sim ondersteunt.
http://goo.gl/kBmP6t
Hier een lijst met telefoons, Geselecteerd op dual SIM, quad core and minimaal 1GB RAM

Oppo R819 is dan bijvoorbeeld wel een optie. Maar kijk eens naar de namen in de lijst. Misschien dat je wat tegenkomt. Ook een JiaYu G4 kan een goede optie zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Hann1BaL op 21-08-2013 14:21 ]

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Om 2 goede chinese telefoons te noemen:
De oppo 4,7: nieuws: Oppo komt met dunne en lichte 4,7"-Android-smartphone
JiaYu G4 (advance met 2gig en t-processor) [JiaYu G4] Ervaringen en Discussie

De oppo kan je waarschijnlijk binnenkort bij Oppo Europe bestellen.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

• NVT
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-11-2021

NVT

De UMI X2 is ook een aanrader, goede specs en verschillende roms te vinden

• NoUseWhatsoever
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01-2024
Mocht je nog op zoek zijn; ik heb een Chinese (Zopo C2) geprobeerd en ben toen snel overgestapt op de Acer uit je lijstje. Tot nu toe zeer tevreden mee. Enorm scherm, goede accuduur, goed snel en prima prijs.
Pagina: 1