Ik heb een macbook pro van mid 2009 en sinds kort valt hij soms te pas en te onpas uit. Het scherm wordt zwart en daarna komt er een tekst in beeld met 'Uw macbook wordt opnieuw opgestart vanwege een probleem' Daarna start de gehele computer opnieuw op. Nu gebeurd dit niet steeds bij dezelfde handeling, maar als ik bijvoorbeeld op safari browse dan gebeurd het veel sneller dan dat ik gebruik maak van firefox.
Nu heb ik een half jaar geleden wel het RAM geheugen uitgebreid naar 8gb, maar ik kan me niet herinneren dat deze problemen toen zijn begonnen. Vanochtend heb ik in de recovery modus de HD gewist en Mountain Lion opnieuw geinstalleerd. Helaas heeft dit niks geholpen want hij is zojuist weer uitgevallen.
Iemand enig idee wat dit probleem kan veroorzaken? Ik ben zelf totaal niet technisch dus ik heb echt geen idee.
Nu heb ik een half jaar geleden wel het RAM geheugen uitgebreid naar 8gb, maar ik kan me niet herinneren dat deze problemen toen zijn begonnen. Vanochtend heb ik in de recovery modus de HD gewist en Mountain Lion opnieuw geinstalleerd. Helaas heeft dit niks geholpen want hij is zojuist weer uitgevallen.
Iemand enig idee wat dit probleem kan veroorzaken? Ik ben zelf totaal niet technisch dus ik heb echt geen idee.