Ik had een pc besteld bij afuture en alle onderdelen waren binnengekomen maar ik had een doa op men moederbord, deze is geretourneerd en door hen terug gemonteerd. Men oude HDD was ook al aangesloten door mezelf en is dus blijven zitten in de pc. Er is 1 SSD aanwezig waar windows op moet komen.
Nu krijg ik vandaag de pc volledig gemonteerd geleverd en ik wil windows (windows 7NL 64bit legale versie) installeren maar nu kreeg ik de melding "bootmgr ontbreekt" druk ctrl+alt+delete om opnieuw op te starten. Had ik even in bios gekeken maar alles lijkt normaal. Dan heb ik geprobeerd om men HDD af te koppelen tijdelijk en toen leek alles opgelost want toen leek windows zich klaar te maken voor installatie maar toen liep de pc vast. Heb ik eens gereset en toen kreeg ik een BSOD of soms krijg ik gewoon een knipperend horizonaal wit streepje. Iets klopt er dus vast en zeker niet. Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Heb namelijk geen zin om hem wéér te retourneren.
De BSOD die ik éénmaal heb gekregen kan je hier zien
Componenten:
Nu krijg ik vandaag de pc volledig gemonteerd geleverd en ik wil windows (windows 7NL 64bit legale versie) installeren maar nu kreeg ik de melding "bootmgr ontbreekt" druk ctrl+alt+delete om opnieuw op te starten. Had ik even in bios gekeken maar alles lijkt normaal. Dan heb ik geprobeerd om men HDD af te koppelen tijdelijk en toen leek alles opgelost want toen leek windows zich klaar te maken voor installatie maar toen liep de pc vast. Heb ik eens gereset en toen kreeg ik een BSOD of soms krijg ik gewoon een knipperend horizonaal wit streepje. Iets klopt er dus vast en zeker niet. Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Heb namelijk geen zin om hem wéér te retourneren.
De BSOD die ik éénmaal heb gekregen kan je hier zien
Componenten:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Phenom II X4 965 Black Edition | € 95,- | € 95,- |
| 1 | MSI 760GA-P43 (FX) | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | MSI N660-2GD5/OC | € 165,- | € 165,- |
| 1 | Corsair Carbide 200R | € 48,90 | € 48,90 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2CP4G3D1609DS1S00 | € 57,77 | € 57,77 |
| 1 | Samsung SH-224BB Zwart | € 14,99 | € 14,99 |
| 1 | Corsair CX430M | € 43,95 | € 43,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 478,56 | |