Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

samengestelde pc "bootmgr ontbreekt"

Pagina: 1
Acties:

• Coppezz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-09-2022
Ik had een pc besteld bij afuture en alle onderdelen waren binnengekomen maar ik had een doa op men moederbord, deze is geretourneerd en door hen terug gemonteerd. Men oude HDD was ook al aangesloten door mezelf en is dus blijven zitten in de pc. Er is 1 SSD aanwezig waar windows op moet komen.
Nu krijg ik vandaag de pc volledig gemonteerd geleverd en ik wil windows (windows 7NL 64bit legale versie) installeren maar nu kreeg ik de melding "bootmgr ontbreekt" druk ctrl+alt+delete om opnieuw op te starten. Had ik even in bios gekeken maar alles lijkt normaal. Dan heb ik geprobeerd om men HDD af te koppelen tijdelijk en toen leek alles opgelost want toen leek windows zich klaar te maken voor installatie maar toen liep de pc vast. Heb ik eens gereset en toen kreeg ik een BSOD of soms krijg ik gewoon een knipperend horizonaal wit streepje. Iets klopt er dus vast en zeker niet. Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Heb namelijk geen zin om hem wéér te retourneren.

De BSOD die ik éénmaal heb gekregen kan je hier zien

Componenten:
#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Phenom II X4 965 Black Edition€ 95,-€ 95,-
1MSI 760GA-P43 (FX)€ 52,95€ 52,95
1MSI N660-2GD5/OC€ 165,-€ 165,-
1Corsair Carbide 200R€ 48,90€ 48,90
1Crucial Ballistix Sport BLS2CP4G3D1609DS1S00€ 57,77€ 57,77
1Samsung SH-224BB Zwart€ 14,99€ 14,99
1Corsair CX430M€ 43,95€ 43,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 478,56

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

The most common reasons for BOOTMGR errors include corrupt and misconfigured files, hard drive and operating system upgrade issues, corrupt hard drive sectors, an outdated BIOS, and damaged or loose hard drive interface cables.

Another reason you might see BOOTMGR errors is if your PC is trying to boot from a hard drive or flash drive that is not properly configured to be booted from. In other words, it's trying to boot from a non-bootable source. This also would apply to media on an optical drive or floppy drive that you're trying to boot from.

Dit al goed bekeken?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Coppezz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-09-2022
Ik had een vermoeden dat het iets met men oude HDD had te maken dus deze had ik afgekoppeld. Dan krijg ik geen foutmelding over bootmgr maar als ik hem dan opstart loopt hij gewoon ergens vast. Ofwel geraakt hij niet voorbij men eerste scherm met het logo van msi. Ofwel loopt hij iets verder vast ofkrijg ik een BSOD. Zou dit dan geen andere oorzaak zijn?