Ik koop een HDD bij deze tweaker: [Verwijderde gebruiker]
Contact verloopt vanaf zijn zijde erg traag, zie mijn beoordeling bij hem.
Tweaker is ook ZEER onbeleefd in zijn reacties, en zijn beoordeling naar mij toe vind ik echt te ver gaan.
Dit is wat hij plaatst:
Verpakking was inderdaad waardeloos, zie fotos: http://imgur.com/a/iEuoR dit heb ik hem dus ook duidelijk gemaakt.
voor de duidelijkheid: ik koop iets bij hem
Graag zie ik minstens deze beoordeling verwijderd, indien mogenlijk.
Geeft nadat ik hem fotos heb verstuurd van de verpakking deze mededeling via DM:
Heb hem medegedeeld via DM dat ik het heb gemeld, krijg ik dit terug
De meeste andere beoordelingen van andere tweakers naar zijn zijde zijn wel positief, op slechts een paar na...
[edit] reacties van mijn kant zullen waarschijnlijk pas weer tegen het eind v/d middag komen ivm werk.
Contact verloopt vanaf zijn zijde erg traag, zie mijn beoordeling bij hem.
Tweaker is ook ZEER onbeleefd in zijn reacties, en zijn beoordeling naar mij toe vind ik echt te ver gaan.
Dit is wat hij plaatst:
Te weinig vrije tijd is onzin ik reageer vrijwel direct, ook naar hem toe, hij is juist degene aan wie de slechte communicatie te danken is.Deze BUMPERT heeft duidelijk te weinig vrije tijd comunicatie zeer slecht.
Verpakking was waardeloos.
Gewoon in plastic tas
Oooh dat kan toch niet waarzijn.
Niet te geleuvven
Verpakking was inderdaad waardeloos, zie fotos: http://imgur.com/a/iEuoR dit heb ik hem dus ook duidelijk gemaakt.
voor de duidelijkheid: ik koop iets bij hem
Graag zie ik minstens deze beoordeling verwijderd, indien mogenlijk.
Geeft nadat ik hem fotos heb verstuurd van de verpakking deze mededeling via DM:
Ben geen fotograaf en heb hem dit ook nooit gezegd, fotos zijn gewoon om te laten zien hoe het aangekomen is bij mij. Hij zei in DM dat hij het zn vriendin op de post heeft laten doen, dus ik weet niet of hij dit zelf in heeft gepakt of dat zijn vriendin dit heeft gedaan. Dit maakt verder ook weinig uit, dit is gewoon niet goed.Jamer dat jij niets beters te doen hebt!
Je bent ook je vak misgelopen ( fotograaf bumpert )
Heb hem medegedeeld via DM dat ik het heb gemeld, krijg ik dit terug
Weet niet waar ik dit moet melden maar dit leek mij het juiste topicE8ht niets te doen zeker ?
bumpert
De meeste andere beoordelingen van andere tweakers naar zijn zijde zijn wel positief, op slechts een paar na...
[edit] reacties van mijn kant zullen waarschijnlijk pas weer tegen het eind v/d middag komen ivm werk.
[ Voor 52% gewijzigd door MineTurtle op 21-08-2013 12:13 ]
Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.