Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Office/internet laptop

Pagina: 1
Acties:

• Jeter
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:25
De harddisk van mijn 6 jaar oude Dell vostro is overleden. Nou was ik het apparaat al langer beu, dus tijd voor een nieuwe.

Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
In principe office en internet. Geen gekke dingen, af en toe een spelletje als het zo uitkomt.

Wat mag je laptop gaan kosten?
Tja, lastig. Zo weinig mogelijk, maar ik wil niet teveel concessies doen. Laten we zeggen rond de 500 euro.

Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Af en toe. Ik kijk uit naar een 15.6 inch laptop, maar mag iets kleiner.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee, ook niet.

Ik had de pricewatch: HP Pavilion 15-b106ed gezien voor 479. Grote voordeel is dat ie 32 GB SSD Cache heeft in de hard disk. Dat leek me een groot pluspunt. Helaas niet meer te leveren bij bol.com voor die prijs. Andere shops leveren hem voor 600+ euro.

De volgende laptop met SSD cache die naar boven komt is de pricewatch: Asus S56CA-XX143H . Dat scheelt toch weer 7 tientjes tov een laptop die niet leverbaar is ;)

Is het dat extra geld waard om een SSD cache Hard disk te nemen? Zonder deze eis is er namelijk keuze genoeg.

Zonder SSD cache heb ik deze Dell gevonden: http://www.dell.com/nl/p/...model_id=inspiron-15-3521. 479 euro voor een i5 processor, ipv een i3 zoals de twee modellen hierboven.

[ Voor 6% gewijzigd door Jeter op 21-08-2013 12:31 . Reden: Dell toegevoegd. ]

Verwijderd

Als je de HP in gedachten hebt, misshien ook eens kijken bij de Lenovo Essential B590
Zie ook reviews: Laptop Best Buy Guide: juni 2013

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Eigenlijk heb je al voldoende aan een laptop met een i3 of zelfs een pentium dual core. Als je hier 4gb ram bij neemt en een kleine hdd en evt. een ssd zit je volgens mij wel goed.

• Jeter
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:25
Ik heb de Dell Inspiron 15 besteld met i5-3337U processor, 6GB Ram, voor 431 euro incl. 10% VIP-korting. Mooie prijs voor deze specs.