hallo,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
wil mijn definitieve computer voor een jaartje of 3-4 gaan samenstellen.
ik ga vooral gamen en streamen, op dit moment speel ik alleen nog League of Legends maar er zit Battlefield en andere FPS' in de planning
Wat mag het systeem gaan kosten?
1100 euro zou mooi zijn. mag speling tot 1200 euro in zitten MEER ECHT NIET!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
heb op dit moment nog geen enkele hardware, randapparatuur heb ik wel (beeldscherm toetsenbord muis etc.)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
cpu, mobo, kast, ram, hdd, ssd, videokaart, voeding
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
neuh, het thema van de computer is zwart/grijs-silver daar graag wel rekening mee houden
een m-atx kast/bord aangezien ik de computer ook wel eens naar groningen en weer terug mee wil nemen. en eventuele lanparty's
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
zoals ik bij de vorige vraag heb vermeld kleurenthema grijs-silver/zwart.
verder wel een beetje stille pc. niet dat ik hem 's avonds aanlaat maar vind het gewoon prettig als je de pc niet hoort.
energieverbruik maakt me niet veel uit, ik betaal tenslotte de rekening niet
wat ik tot nu toe heb bedacht/samengesteld:
omdat ik wil gaan streamen heb ik ook goed internet nodig, dan hebben we wel een aardig goede internet bundel (60mb/s) maar kabel leggen wil niet zo goed naar mijn kamer. welke netwerkkaart of iets anders raden jullie mij aan die goed genoeg zou moeten zijn voor streamen?
verder heb ik nu een Intel processor, maar omdat ik wil streamen is het dan handiger om een FX-8320/8350 te nemen of is dat niet nodig/slechter?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
wil mijn definitieve computer voor een jaartje of 3-4 gaan samenstellen.
ik ga vooral gamen en streamen, op dit moment speel ik alleen nog League of Legends maar er zit Battlefield en andere FPS' in de planning
Wat mag het systeem gaan kosten?
1100 euro zou mooi zijn. mag speling tot 1200 euro in zitten MEER ECHT NIET!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
heb op dit moment nog geen enkele hardware, randapparatuur heb ik wel (beeldscherm toetsenbord muis etc.)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
cpu, mobo, kast, ram, hdd, ssd, videokaart, voeding
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
neuh, het thema van de computer is zwart/grijs-silver daar graag wel rekening mee houden
een m-atx kast/bord aangezien ik de computer ook wel eens naar groningen en weer terug mee wil nemen. en eventuele lanparty's
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
zoals ik bij de vorige vraag heb vermeld kleurenthema grijs-silver/zwart.
verder wel een beetje stille pc. niet dat ik hem 's avonds aanlaat maar vind het gewoon prettig als je de pc niet hoort.
energieverbruik maakt me niet veel uit, ik betaal tenslotte de rekening niet
wat ik tot nu toe heb bedacht/samengesteld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 198,90 | € 198,90 |
| 1 | Gigabyte GA-Z87M-D3H | € 94,50 | € 94,50 |
| 1 | MSI N680GTX Twin Frozr 2GD5/OC | € 339,90 | € 339,90 |
| 1 | Western Digital Black WD1002FAEX, 1TB | € 73,15 | € 73,15 |
| 1 | Corsair Obsidian 350D Window | € 91,- | € 91,- |
| 1 | be quiet! Shadow Rock PRO SR1 | € 40,90 | € 40,90 |
| 1 | Corsair Dominator Platinum CMD8GX3M2A1866C9 | € 95,- | € 95,- |
| 1 | Seasonic M12II 520W | € 56,- | € 56,- |
| 1 | Plextor PX-256M5S 256GB | € 142,90 | € 142,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.132,25 | |
omdat ik wil gaan streamen heb ik ook goed internet nodig, dan hebben we wel een aardig goede internet bundel (60mb/s) maar kabel leggen wil niet zo goed naar mijn kamer. welke netwerkkaart of iets anders raden jullie mij aan die goed genoeg zou moeten zijn voor streamen?
verder heb ik nu een Intel processor, maar omdat ik wil streamen is het dan handiger om een FX-8320/8350 te nemen of is dat niet nodig/slechter?
[ Voor 110% gewijzigd door P. Herz op 20-08-2013 21:39 ]