3 Weken voor begin van mijn zomervakantie ging opeens mijn SmartTV stuk. Paniek in huis vanwege het gemis, etc etc etc. Vond het erg jammer dat een TV van zo'n normaal degelijk merk zo vlug stukgaat, maar goed. Tv naar de reparatie gebracht, het zou max 5weken duren. Na 5 weken gebeld, Hij was niet eens in het systeem te vinden. De 6e week konden ze hem vinden, het zou nog zo'n 1,5 week gaan duren. 2 Weken later: "Ja meneer, hij is deze week aan de beurt." Afgelopen week weer gebeld, hij is onderweg naar de store waar ik hem kan afhalen. Hij moet daar uiterlijk volgende zondag arriveren.
Ik ben nu dus in totaal 9,5 ipv 5 weken mijn TV kwijt geweest en voor 4,5 week aan het lijntje gehouden.
Kan ik op de een of andere manier klacht indienen of een vergoeding vragen? Of op de andere manier duidelijk maken dat dit echt niet de bedoeling is?
Ik ben nu dus in totaal 9,5 ipv 5 weken mijn TV kwijt geweest en voor 4,5 week aan het lijntje gehouden.
Kan ik op de een of andere manier klacht indienen of een vergoeding vragen? Of op de andere manier duidelijk maken dat dit echt niet de bedoeling is?
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?