Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

School laptop

Pagina: 1
Acties:

• bramp4421
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-11-2024
Hallo,

Ik ben opzoek naar een school laptop.

Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik wil tekst gaan verwerken, vlot kunnen serven over het internet, vlot Youtube filmpjes kunnen bekijken en een beetje kunnen Facebooken en Twitteren.

Wat mag je laptop gaan kosten?
Het liefst onder de 500 euro

Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
De laptop zal ik elke dag nodig hebben op school.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Een merk waar over het algemeen positieve reacties over zijn.

Zelf heb ik de volgende laptops al gezien, maar weet niet of dit de juiste keus is:

#ProductPrijsSubtotaal
1Asus X54C-SX447V€ 469,-€ 469,-
1HP Envy 6-1010DS€ 481,58€ 481,58
1HP P650 (B6N63EA)€ 379,95€ 379,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.330,53

Kan iemand mij helpen?

Groetjes,

• Biemold
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-07 00:36
De 2 bovenste laptops zijn beide niet meer leverbaar. :P Maar als school laptop zou ik een wat kleinere laptop aanraden, vind zelf 15,6" laptops altijd nogal lomp om mee naar school te nemen.

De Dell Vostro 3360 is dan wel een leuke laptop, 13,3 inch HD scherm, Core i5, 4GB werkgeheugen en 500GB harde schijf. Alleen vandaag (21 augustus) is de laptop nog in de aanbieding voor 513 euro incl verzending: http://www.dell.com/nl/bedrijven/p/vostro-3360/fs?ref=gzilla

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:15

Quad

Doof

Lomp is een breed begrip.
Ikzelf heb voor een kennis deze besteld: http://www.wehkamp.nl/Zoe...=&N=186&IZ=True&VIEW=Grid

In combinatie met een SSD en het lage gewicht (2,07KG) is het straks een super vlot en lichte laptop.
Let op, de uiteindelijke prijs is €399,- incl. verzending en thuiskopieheffing, via shopkorting.nl krijgt ze nog zo'n €15,- terug. (5% over bedrag excl. BTW).

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• Marco1994
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:41
Wellicht is een chromebook wat voor jou?
Of misschien een Surface RT. (zit veel studenten korting op :Y )

Waarom; lekker compact, licht, snel.
Je geeft aan dat je er niet al te spannende dingen mee gaat doen, dus een chromebook of tablet (met toetsenbord) zullen misschien het overwegen waard zijn.