Toon posts:

nieuwe Game PC

Pagina: 1
Acties:
  • 310 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ten eerste wil ik zeggen dat ik echt 0.0 verstand heb van computers daarom vraag ik jullie raad.

Ik wil gaan overstappen naar gamen op de pc, nu wil ik daarvoor natuurlijk een goede pc hebben. Ik heb helemaal geen verstand van specs, processors en al die dingen dus mijn vraag is weten jullie een pc die ik kan gaan kopen (budget ongeveer 1100) om erop te gamen? zonder dat ik heel veel moet instellen want daar heb ik helemaal geen verstand van.

Alvast bedankt
Gr.

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Misschien moet je toch maar op consoles blijven gamen :)?

Op GoT wordt van je verwacht dat je zelf inzet toont, dus ik denk niet dat dit genoeg is. Je zou eens kunnen kijken in de best buy guide van juli of je kunt nog 10 dagen wachten op die van september. Je zou ook meer eigen inzet kunnen tonen, en dan wordt je waarschijnlijk meer geholpen.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Verwijderd

Topicstarter
Ja, sorry ik weet nou eenmaal niet veel over computers maar ik wil ook filmpjes op youtube maken vandaar...

Verwijderd

Topicstarter
En ik weet wel hoe ik een pc moet instellen met windows enzo maar niet echt hele ingewikkelde dingen ...

• dylanvana
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-11-2021
Lmao

Verwijderd

Topicstarter
is er hier op tweakers een forum waar je wel dit soort vragen kan stellen?

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:44
Jazeker, je kunt beginnen bij:
DAA beleid
[Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
reviews: Desktop Best Buy Guide: juli 2013 (de 'oude' best buy guide)
[BBG] Mainstreamgamesysteem september 2013 (discussie over de nieuwe best buy guide)

[ Voor 17% gewijzigd door mitsumark op 20-08-2013 20:19 ]

• xingchen
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-01 19:42
Als ik jou was zou ik bij een lokale computerboer een "gaming" pc laten samenstellen. Voor 1100 kan je wel wat leuks halen.

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:44
Dat zou ik nou nooit doen, dan krijg je hoogst waarschijnlijk een te dure i7 waarvan je de helft niet gebruikt en een veel te zwakke videokaart.
Mocht je pech hebben krijg je ook nog een matig moederbord en een slechte voeding.

• xingchen
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-01 19:42
Ik persoonlijk ook niet, maar met 0.0 verstand van computers en zonder dat hij heel veel moet instellen zou ik geen zelfbouw aanraden.

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

xingchen schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:59:
Ik persoonlijk ook niet, maar met 0.0 verstand van computers en zonder dat hij heel veel moet instellen zou ik geen zelfbouw aanraden.
Je zoekt gewoon een winkel die alle gekozen componenten heeft en de pc wilt bouwen voor jou?

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

• rodebest
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-02 19:37
Ik zal dan ook maar een kleine hint geven.
Via de bestbuyguide van Tweakers kan je erachter komen welke componenten aanbevolen worden. Kies de computer die bij je past. Stel jezelf de vraag waarom deze het beste bij je zou passen en lees je in over de verschillende aspecten van een computer en waarom je ze nodig hebt. Open hierna een topic op Tweakers met je vraag en met een link naar alle samengestelde componenten.
Vertel hierbij ook wat je met de computer ga doen en welke verwachtingen je hebt. Zeg hoe je aan de componenten gekomen ben en wat je motivatie is.
Op alternate is ook een pc-builder. Hiermee kan je makkelijk je eigen PC samenstellen en je vergeet niks. Daarnaast zet alternate hem ook nog voor je in elkaar voor +-50 euro.

Succes.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:32

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Allemaal goede suggesties.

Komt bij dit sticky topic dat je bovenaan het forum had moeten lezen:
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

Op GoT is geen vraag te simpel, maar we verwachten wel dat je de moeite doet het juiste subforum op te zoeken (in dit geval: Desktop Aankoopadvies) en je daar inleest voor je een vraag stelt. Begin daar eens mee.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.