Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:29
Ik ben er nog nooit geweest, maar wil er binnenkort wel heen voor een concert. Wat ik mij nu afvraag (en ik kom er via Google en de Paradiso site niet achter) is of er ook zitplaatsen zijn in de main hall?

Ik ben geen ouwe lul, maar ben wel gezegend met een lekkere slag in m'n rug. Dat houd in dat twee uur staan bij een concert niet te doen is voor mij. Vroeger toen ik een jaar of 18-19 was ging dat nog wel, maar met de leeftijd is alles niet meer zo flexibel. :+

Dus daarom heb ik tegenwoordig het liefst een zitplaats als ik naar een concert ga. (Hoewel er niet gaat boven helemaal vooraan staan) :'( En daarom ook m'n vraag over de zitplaatsen in Paradiso.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-10 18:09

Steffie

Opaque

Balkon heeft zitplaatsen. Als een concert (bijna) uitverkocht is, dan is het balkon open. Als maar de helft van de kaarten verkocht zijn, dan kun je alleen op de vloer terecht.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Je zou er een mailtje naar Paradiso aan kunnen wagen. Leg de situatie uit, wellicht dat - als balkon niet open is - ze eventueel een bar-stoel ter beschikking kunnen stellen wegens medische noodzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar wil je heen trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-10 19:37

koornee

3!

Anders een rolstoel meenemen? Eentje die je kan dubbelklappen en in de achterbak van je auto kan doen, dan kan je gewoon in de grote zaal terecht lijkt me.

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Wel op tijd komen als je een mooi plekje aan het balkon wil trouwens :)

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Balkon is inderdaad niet altijd open. Dat hangt denk ik samen met de hoeveelheid verkochte tickets.

Stuur inderdaad een mail, en leg de situatie uit. Misschien kun je dan toch op het blakon terecht!
Overigens staan er aan de bar géén barkrukken.

Welk optreden ga je zien? Vraag desnoods in je mail of bij dat concert het balkon open gaat :)

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Op dat balkon staan losse stoelen toch?
Tenminste ik kwam via Google een paar plaatjes tegen van een lege Paradiso met losse stoelen op het balkon opgestapeld. En anders wordt het Tivoli in Utrecht, daar treed dezelfde artiest ook op, maar Paradiso lijkt me wel gaaf om een keer geweest te zijn.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:38

Cyphax

Moderator LNX
'k Heb eens een concert bijgewoond daar, maar we waren echt verschrikkelijk vroeg. Resultaat was dan wel weer dat we tegen het podium aan stonden de hele tijd. Dan zie je de artiest(en) echt van dichtbij. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Paradiso is echt prachtig, en vanaf het balkon heb je super zicht op het podium. Inderdaad met zitplaats/stoelen! Dan zit je echt op enkele meters van de artiest.

Als je op tijd bent/het concert niet enorm uitverkocht is zal het geen probleem zijn om een zitplekje boven te vinden.

[ Voor 10% gewijzigd door Collaborator op 21-08-2013 10:06 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Het concert is uitverkocht, dat wel.
O ja, het gaat om Maria Mena. Dat had ik er nog steeds niet bij gezegd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

rimave schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 12:12:
Het concert is uitverkocht, dat wel.
O ja, het gaat om Maria Mena. Dat had ik er nog steeds niet bij gezegd. :)
Dan zal je op tijd moeten zijn :P. Gelukkig is het wel een rustig publiek (lijkt me) anders heb je springende mensen in je nek staan als je wilt zitten. Lijkt me overigens wel een mooi concert :)

This space is occupied

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-10 21:42
Maria Mena in Paradiso? Da's op zondag 24 November. Ga er zelf ook heen, vandaar.
Je zal idd het balkon op moeten om te kunnen zitten, in de zaal zelf gaat dat niet lukken.
Is overigens voornamelijk keurig burgervolk wat daar op af komt, die zullen niet snel gaan springen en gek doen. Nadeel van dat volk is dat ze ook geen milimeter aan de kant gaan als je er ff langs wilt, en opgestaan is plaats vergaan. (waarom zo negatief: Ik ga ook vaak naar hardrock/metal shows, en daar doet bijna niemand er moeilijk over als je naar voren wilt, of weer terug komt nadat je wat drinken gehaald hebt)

Paradiso is imo de optimale zaal in NL om dat Noorse nachtegaaltje te aanschouwen, heb daar al vaker van haar kunsten mogen genieten. Zorg dat je op tijd komt, want haar publiek heeft de neiging om belachelijk vroeg te komen, teneinde vooraan te staan. En zo groot is Paradiso niet...
En mocht je het leuk vinden: Ze heeft de gewoonte om een klein halfuurtje na einde show nog ff in de foyer acte de presence te geven voor handtekeningen e.d.

• rimave
Ik heb haar al een keer live mogen zien in Groningen en had stille hoop dat ze daar weer zou komen. Maar helaas... Ze is live inderdaad erg goed en het lijkt me ook een geweldig concert toe. Paradiso is wel de idiale zaal ervoor.

Pagina: 1