Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Peetz0r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-11 18:02
Hoi!

Ik heb in het verleden een aantal headsetjes gehad, waaronder de Soundmagic MP21 en de Meelec M9P (2x zelfs). Beiden was ik erg tevreden over vanwege de geluidskwaliteit en de relatief lage prijs. Ook heb ik een handvol nog goedkopere in-ears gehad. Echter hebben ze geen van allen het meer dan een jaar volgehouden. Allemaal zijn overleden aan draadbreuk op verschillende manieren. (Okee, eentje is in het voorwiel van mijn fiets terecht gekomen tijdens het rijden). Het lijkt mij dus duidelijk dat de kabel altijd een zwakke plek is en blijft van dit soort noodzakelijke accessoires (want hoe kun je nou fietsen zonder muziek?). Stiekem telt ook me dat de 3,5mm jack van mijn laptop beschadigd is door een val, en nu dienst doet in mono.

Vandaar dat ik op zoek ben naar Bluetooth stereo in-ear headsetjes met een geluidskwaliteit vergelijkbaar met eerder genoemde MP21 en M9P, maar ik vrees dan dat de prijs tegen gaat vallen. Een microfoontje is fijn (ik word wel eens gebeld tijdens het fietsen) maar niet noodzakelijk (ik kan ook best wel even naast het fietspad stil staan). Ook vraag ik me af hoe de accu's van die dingen het uithouden. Een uurtje of 6 zou fijn zijn, maar als dat de prijs opjaagt doe ik het ook voor minder.

Ik ben dus van plan het headsetje te gebruiken met mijn laptop en smartphone. Beiden hebben uiteraard bluetooth, en in combinatie met een supergoedkoop headsetje van Nokia werkt het prima (maar dan in spraakkwaliteit. Niet om aan te horen!).

Uiteraard heb ik ook al gekeken naar de Pricewatch, maar daar staan maar 23 modellen.

Wie o wie heeft ervaring met dit soort headsetjes, en kan mij helpen? Ik koop ook graag in China of de VS, als er wonderheadsetjes bestaan die in Nederland niet te krijgen zijn.

• Valentijn
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-04 16:38
Hoi Peter,

Ik had je al benaderd via een PM, maar inmiddels heb ik een review over mijn Sennheiser geschreven.
Zoek je specefiek een iets kleinere?
Misschien is deze info ook relevant voor anderen die nog op zoek zijn

productreview: Sennheiser PXC 360 BT (Zwart) review door Valentijn

[ Voor 5% gewijzigd door Valentijn op 17-10-2013 17:01 ]

Keep it cool