Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil gaan beginnen aan mijn MSCA voor Server 2012 en ga starten met 70-410: Installing And Configuring Windows Server 2012.

Nu weet ik dat er het e.e.a. aan kennis opgedaan kan worden via Microsoft Virtual Academy maar een boek vind ik zelf ook altijd wel prettig.
Nu heb ik een drietal boeken gezien maar kom er niet uit welke ik nou nodig heb om de meeste informatie tot mij te nemen.

Het gaat om de volgende boeken:Ik wou eerst het derde boek kopen maar volgens mij is dit boek echt bedoeld voor docenten. Of kan je uit dit boek ook genoeg info halen als student zijnde?

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:14
De eerste of de 2e zou goed genoeg moeten zijn.
De eerste is iets uitgebreider dan de 2e

Verwijderd

Topicstarter
Ja die training guide leek mij ook het meest geschikt. Ik denk dat ik die maar ga bestellen. Dat boek incl. CBT Nuggets zou voldoende moeten zijn :-)

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:38
Die 1e ook maar even besteld, altijd handig. :)

Inventaris - Koop mijn meuk!

Verwijderd

ik heb het 3e boek hier op m'n bureau liggen. Alleen via bol.com besteld, waar hij +/- €45.- was.

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 16:54
Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 10:16:
ik heb het 3e boek hier op m'n bureau liggen. Alleen via bol.com besteld, waar hij +/- €45.- was.
Same here, sinds kort heeft de uitgever de prijs verhoogd vandaar het krankzinnige verschil met nu.
Ik heb ook de exam ref gebruikt.. Goed boek, maar naar mijn gevoel niet heel veel diepgang.. Ik zou het niet nog een keer aanschaffen..
Pagina: 1