Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Onduidelijkheid aanschafprijs laptop + internet abbonement

Pagina: 1
Acties:

• Bjornwouters
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-08-2022
Ik ben al een tijd aan het wachten met het aanschaffen van een laptop.
De laptop waarnaar mijn keuze valt is namelijk de: Samsung ativ Book 9 plus.
Nu is dit allemaal niet heel bijzonder maar sinds vandaag is deze op www.laptopshop.nl weergegeven.
Link: Website.
Nu staat er dat deze € 1.499,- kost wanneer deze op de normale manier besteld wordt.
Wanneer er nu naar beneden wordt gescrolled kan men er ook een internet abonnement los bij kiezen.
Nu was dit eigenlijk niet mijn intentie om te doen maar omdat er staat dat wanneer men een steeds duurder internet abonnement uitkiest, het abonnement inclusief de laptop onder het totaal bedrag uitkomt dan wanneer deze los gekocht wordt.
Lees ik ergens totaal overheen of heeft iemand hier al ervaring mee?

Alvast bedankt,

Björn Wouters.
Student bio-informatica.

Voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LXq16Oq.png?1

Verwijderd

Lees ik ergens totaal overheen of heeft iemand hier al ervaring mee?
Is dit niet precies hetzelfde als we al jaren bij telefoons zien? Alleen zijn nu de schijnbare kortingen duidelijker te zien...

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-11 23:44

Pathogen

Shoop Da Whoop

Je krijgt €450 korting omdat je een abonnement van totaal €1035,12 afsluit... klinkt (voor de winkel) niet raar.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als ik de 1057€ op tel bij de kosten van het abonnement kom ik uit op een goede 2092€ voor de notebook met het abo erbij.

Tenzij je dat abonnement echt wilt hebben zou ik 'm gewoon los kopen. Dat scheelt je bijna 600 euro.

• rutger465
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-11 21:45
ja, je betaalt 1000 euro, EN maandelijks 43euro voor 2jaar?

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-11 13:41
1e jaars student?

• Bjornwouters
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-08-2022
@Bigfoot. Nee, wel een 1ste jaars fout om dit niet goed te kunnen begrijpen :).

De rest: Dank jullie wel voor de snelle reacties, ik heb werkelijk 2 uur lang hiernaar staan te staren terwijl ik er echt niet wijzer van werd. Gelukkig is mijn vakantie bijna weer voorbij :).

Bedankt voor jullie hulp.

Verwijderd

Het is gewoon rete misleidend. Door de dikgedrukte text "samsung ativ book 9 ..." wordt de indruk gewekt dat het een apart kopje is, en niet onder 'eenmalige kosten' valt.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Hoe is het misleidend?
Die 1057 staat bij de eenmalige kosten, de abokosten staan daarboven (met nog gespecificeerd wat het de eerste 12 maanden is, wat de 12 maanden erna en wat het gemiddeld is).

Het enige dat er niet bij staat is het totaalbedrag van het abo + notebook. Misleidend vind ik het alles behalve.

Verwijderd

Dat zeg ik. Het is misleidend omdat het lijkt alsof ze moeite hebben gedaan om het zo te laten lijken dat 'samsung ativ book 9 plus' niet bij de eenmalige kosten hoort. Het staat in een ander lettertype, en de regelafstand is veel groter.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Het zal misschien aan mij liggen, maar je moet imho toch wel heel scheel kijken als je niet ziet dat die notebook bij de eenmalige kosten staat, en de rest bij de maandelijkse kosten.
Pagina: 1