Ik ben al een tijd aan het wachten met het aanschaffen van een laptop.
De laptop waarnaar mijn keuze valt is namelijk de: Samsung ativ Book 9 plus.
Nu is dit allemaal niet heel bijzonder maar sinds vandaag is deze op www.laptopshop.nl weergegeven.
Link: Website.
Nu staat er dat deze € 1.499,- kost wanneer deze op de normale manier besteld wordt.
Wanneer er nu naar beneden wordt gescrolled kan men er ook een internet abonnement los bij kiezen.
Nu was dit eigenlijk niet mijn intentie om te doen maar omdat er staat dat wanneer men een steeds duurder internet abonnement uitkiest, het abonnement inclusief de laptop onder het totaal bedrag uitkomt dan wanneer deze los gekocht wordt.
Lees ik ergens totaal overheen of heeft iemand hier al ervaring mee?
Alvast bedankt,
Björn Wouters.
Student bio-informatica.
Voorbeeld:
De laptop waarnaar mijn keuze valt is namelijk de: Samsung ativ Book 9 plus.
Nu is dit allemaal niet heel bijzonder maar sinds vandaag is deze op www.laptopshop.nl weergegeven.
Link: Website.
Nu staat er dat deze € 1.499,- kost wanneer deze op de normale manier besteld wordt.
Wanneer er nu naar beneden wordt gescrolled kan men er ook een internet abonnement los bij kiezen.
Nu was dit eigenlijk niet mijn intentie om te doen maar omdat er staat dat wanneer men een steeds duurder internet abonnement uitkiest, het abonnement inclusief de laptop onder het totaal bedrag uitkomt dan wanneer deze los gekocht wordt.
Lees ik ergens totaal overheen of heeft iemand hier al ervaring mee?
Alvast bedankt,
Björn Wouters.
Student bio-informatica.
Voorbeeld: