Na een korte verhuizing van m'n mac mini wegens het leggen van wat parket, kom ik vervolgens mijn computer niet meer in!
Heel erg frustrerend! Ik heb ook geen recente time machine backup dus opnieuw installeren helpt ook niet ( maar zal waarschijnlijk ook het probleem niet verhelpen )
Kan niks meer met de machine HELP!
In totaal al een dik uur bezig om er weer in te komen
- boot normaal op, normale login scherm komt te voorschijn.
- ik kan niet meer bluetooth pairen ( werkt wel op een macbook air, daar heb ik gepaired en ook weer verwijderd, en vervolgens op deze air de bluetooth ook uitgezet )
- kan dus gewoon niet meer inloggen hierdoor, de keyboard en trackpad werken dus wel op een andere computer. Gekke is dat ik alleen m'n apparatuur heb losgekoppeld en verder niks!
- SMC reset gedaan ( power knop 2 minuten inhouden met alle kabels eruit )
- Ook een normale USB muis aangesloten die wordt ook niet herkend.
- 1x is het gelukt om in rescue mode op te starten (somehow) daar deden keyboard en trackpad het wel! Toen geprobeerd via terminal het login scherm uit te schakelen maar dit is niet gelukt.
- Eerder ging pairen nog wel ( in een soort recovery mode ) waarin je komt als je je power knop indrukt, osx ziet dat het niet lukt en biedt deze optie dan aan. Dit krijg ik nu niet meer voor elkaar.
- Batterijen vernieuwd allemaal nieuw uit de verpakking
Heel erg frustrerend! Ik heb ook geen recente time machine backup dus opnieuw installeren helpt ook niet ( maar zal waarschijnlijk ook het probleem niet verhelpen )
Kan niks meer met de machine HELP!
In totaal al een dik uur bezig om er weer in te komen
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2013 15:26 ]