Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand een goede app om de standaard bel interface voor spraakoproepen aan te passen?

Ik heb namelijk het volgende probleem: Zodra ik een oproep aanneem of degene die ik bel opneemt word mijn scherm zwart. Ik kan dan niet meer de oproep beeindigen. Sterker nog als ik iemand zijn voicemail krijg ben ik gedwongen mijn batterij eruit te halen.

Hoor graag!

• Sleepkever
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-11 00:12
Klinkt meer alsof je proximity sensor defect is. Niet toevallig een screen protector over je proximity sensor geplakt? Anders is het gewoon een gevalletje garantie / reparatie.

Wat betreft alternatieven, ik heb geen idee of ze er zijn maar grote kans dat die hetzelfde gaan doen. Vrij standaard gedrag om screen presses te voorkomen als hij tegen je oor aan zit.

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Als het scherm zwart is wellicht even op de fysieke standby knop drukken?

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-11 22:03

leuk_he

1. Controleer de kabel!

^^ proximity sensor?

Verder zit de belapplicatie vast aan allerlei toestel specifieke zaken. Dus je zult eerder op zoeken moeten gaan naar een alternatieve rom of een ROM upgrade, dan een phone.apk upgrade.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
bij mij op mn telefoon:
Instellingen -> toegankelijkheid -> Knop beeindigt oproep.
Nu kan je met behulp van de standby-knop je oproep beeindigen.

Maar inderdaad is de sensor volgens mij kapot. Ik heb dit ook een keer gezien bij een telefoon, maar dat is al een paar jaartjes terug.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-09 00:28
Bij instellingen van oproepen kan je instellen "Scherm uit tijdens oproep" zodra je die uit vinkt blijft je scherm altijd aan. je krijgt dan wel andere problemen dat je oor als vinger gaat werken...

Verwijderd

Topicstarter
Quacka schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:13:
bij mij op mn telefoon:
Instellingen -> toegankelijkheid -> Knop beeindigt oproep.
Nu kan je met behulp van de standby-knop je oproep beeindigen.

Maar inderdaad is de sensor volgens mij kapot. Ik heb dit ook een keer gezien bij een telefoon, maar dat is al een paar jaartjes terug.
Hartelijk dank, dit was de meest gemakkelijke oplossing voor mij. Maar inderdaad met scherm uit bellen is wel zo handig!

Trouwens, dit probleem lag niet aan de proximity sensor. Bijna bij alle ROMS die ik installeerde op mijn Jiayu G3 werkte het bellen gewoon goed, alleen de wifi niet. Nu had ik eindelijk een versie met werkende wifi, maar werkte oproepen niet meer.

Maar goed nu alles opgelost, mijn dank is groot!! _/-\o_
Pagina: 1