Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• jorrit91
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-05-2024
Mensen, mijn moeder wil voor mijn zusje een Galaxy Mini 2 kopen, bij de vodafone winkel, gesimlocked welteverstaan. Tamelijk slecht idee, was mijn eerste ingeving, maar de prijs is wel erg goed, en wellicht kan ik de simlock opheffen door een andere firmware te flashen.
Mijn vraag is dus, is dat zo? Als ik via Sammobile gewoon een XEN-firmware (nederlandse firmware dus, niet carrier afhankelijk) flash, heb ik dan een simlockvrij toestel?

Alvast bedankt!

• jorrit91
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-05-2024
Kan eeeeeeeeeen iemand me misschien het verlossende woord geven?

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-11 23:09
Niet de bedoeling dat je je topic binnen 24 uur gaat kicken...

Andere firmware flashen doet verder niks met een SIMlock.
Daarom is de TR button er + een knipje

[ Voor 24% gewijzigd door 13art op 20-08-2013 18:12 ]

TheS4ndm4n#1919

• beun92
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-11 21:09
Andere ROM werkt idd niet. Je moet zowieso je telefoon rooten. De unlock codes worden bewaard in een aparte chip. Je kan ze krijgen via bepaalde commando's. Iig zo ging dat bij me galaxy gio. Ik had hier ooit een tutorial toen van gemaakt. Moet wel precies in goede volgorde. Anders Brock je je telefoon

I love it when women go to school. It's like seeing a monkey on roller skates -- it means nothing to them, but it's so adorable for us. -- General Aladeen

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:33

13art

Moderator Mobile
Simlock ziet er niet voor niets op en mag je na een jaar gebruik verwijderen. Wil je dit niet, moet je je wenden tot Vodafone. Andere methodes mogen hier niet besproken worden.

GSM-unlockers en -flashers

Hoewel een rechter heeft besloten dat het unlocken deels is toegestaan is het voor ons vrijwel onmogelijk te achterhalen of de gebruikte methode legaal danwel illegaal is. Vandaar dat het op dit forum niet is toegestaan naar dergelijke praktijken te verwijzen middels hyperlinkjes en dergelijke. Zie de beleidstopics in de telefoniefora voor verdere uitleg hierover.

[ Voor 9% gewijzigd door 13art op 20-08-2013 18:11 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Dit topic is gesloten.