Zoals de titel al zegt kan ik een 2X 6pin naar 1X 8pin kabel gebruik om mn CPU van stroom te voorzien omdat de 8pin stekker niet door mijn kabelmagement gat gaat van mijn CM 690 II advance.
Nee.
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Als je bedoelt dat hij te kort is kan je een verlengstukje gebruiken. Als hij gewoon niet past? Tjah, dan zou je het anders moeten oplossen (tie rips oid). Het is handiger om het niet zo te doen het werkt wel misschien, maar dan deel je de rail met je Videokaart, Moederbord etc en dat is niet ideaal op zn zachtst gezegd.
Opzich creatief en het gaat om de 12 volt lijn. Maar houd je rekening met het feit dat jouw voeding misschien wel een gedeelte heeft gereserveerd voor deze 12 volt lijn met betere componenten om een zo stabiel mogelijke voltage af te leveren? (Ik gooi maar een balletje op)
Ja, dat kan. Je moet alleen het ding wel opnieuw bedraden (want de 12V en grounds zitten bij een PCIe stekker anders dan bij de stekker die op je moederbord moet). En je zult de connector zelf ietwat moeten aanpassen, omdat hij anders niet helemaal past (de connector komt niet helemaal overheen).
Maar het zou kunnen, al lijkt een verlengkabeltje mij een betere oplossing.
Maar het zou kunnen, al lijkt een verlengkabeltje mij een betere oplossing.
De oplossing is:marc574 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:52:
Zoals de titel al zegt kan ik een 2X 6pin naar 1X 8pin kabel gebruik om mn CPU van stroom te voorzien omdat de 8pin stekker niet door mijn kabelmagement gat gaat van mijn CM 690 II advance.
Moederbord ff los maken en de 8-Pin via de CPU Cooler Cutout achter je moederbord langs doen.
Pagina: 1