Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

laptop €400 voor ouders

Pagina: 1
Acties:

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:46
Hallo tweakers,

mijn ouders hebben mij de uitdaging gegeven om een degelijke laptop te vinden voor €400.
Ze willen hier het liefst een 17 inch laptop voor hebben, dit omdat ze wat 'ouder' en 'blinder' worden volgens hun ..

de laptop zal voornamelijk gebruikt worden voor skype, youtube, facebook, maar ook om soms wat films te downloaden via torrents.

zelf hebben ze nu deze op het oog
pricewatch: Toshiba Satellite C870-1DD

maar ik ben niet een fan van toshiba, is het misschien voor hun verstandiger om te denken aan een 15 inch, omdat je hier meer keuze in hebt voor dit geld?

PSN: Europhea

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:03
Elk merk heeft zo zijn nukken en kuren. Gisteren heb ik mij nog helemaal zitten ergeren op een HP Probook terwijl mijn ervaringen daar doorgaans toch best goed mee zijn. Toshiba is helemaal niet verkeerd als je het mij vraagt.

Maar verder, ik denk dat de wens voor een 17 inch laptop zwaarder moet wegen dan het merk in dit geval. Wat ik er van begrijp wordt het een desktopvervanger. Waarschijnlijk krijgt hij fysiek dan ook niet veel te verduren.

Dan kun je toch makkelijk een lijstje samenstellen in de pricewatch?

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:46
zal ze wel even meenemen binnenkort naar de mediamarkt, kijken wat ze zeggen van de verschillen tussen 15,6 en 17 inch, persoonlijk denk ik dat 15 inch genoeg voor ze is, maar hun denken dat groter beter is ...

PSN: Europhea

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:58
Toshiba is een prima merk, niets mis mee.

Voor €405,- kan je bijna dezelfde Toshiba kopen als jij in je OP liet zien, maar dan met een PDC (Pentium Dual Core). Die is een stuk vlotter dan die Celeron 1000M.

pricewatch: Toshiba Satellite C870-17V

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)