Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Beroemdheid
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Een familielid van heeft de Asus Eee Pad Slider als tablet al een hele tijd in gebruik. Hij is niet zo tech-geïnteresseerd en ik heb die tablet bijna nooit in handen gehad, dus er is nooit gekeken naar een update hiervoor. Nu heeft deze namelijk nog de prehistorische versie 3.2.1. Al meer dan een jaar geleden is er een update OTA uitgerold naar Ice Cream Sandwich, maar die update heeft deze tablet nooit gehaald.

Nu heb ik hem in mijn handen en zou ik hem graag updaten naar ICS, maar dat lukt dus niet. Als ik op Update systeemfirmware druk, zegt hij dat er geen nieuwe versie beschikbaar is. Ik heb al gezocht via Google en GoT en kwam eigenlijk maar op één guide uit. Daar zeiden ze dat ik twee apps moest afsluiten (namelijk DMClient en CMClient), opnieuw op moest starten en het dan opnieuw proberen. Dat werkt echter niet en verder heb ik niet een idee hoe het dan moet.

Zelf zat ik er aan te denken, omdat het al ruim een jaar geleden is dat de update is vrijgegeven, dat ze het van hun servers hebben afgehaald. Is het dan nog mogelijk om via een 'officiële' weg de update te installeren? Ik wil het ook wel doen met een custom rom, maar deze moet dan wel stabiel zijn en vrijwel compleet functionerend. Weet iemand hier meer over?

Het kan zijn dat ik niet meer goed heb gezocht, mocht dat het geval zijn dan bied ik alvast mijn excuses aan voor de vervuiling :P

Fractal Design Core 1100 review