Hoi,
ik ben al een tijdje op zoek naar een tv van 1000€ of minder.
Mijn eisen:
- Beeldkwaliteit is essentieel
- Voornamelijk gebruikt voor gewoon tv kijken / films kijken
- Geluid is totaal niet essentieel, want ga daarvoor een surround set gebruiken
- 3D / 4K is niet noodzakelijk
- Gaming kan leuk zijn, maar niet essentieel
Ik ben dus al een tijdje aan het zoeken, en mijn oog was gevallen op de panasonic ST60 (50" model). Die leek mij overal goeie reviews te krijgen. Omdat de 42" versie in een winkel tentoongesteld werd, ben ik eens gaan kijken. De verkoper verklaarde mij echter bijna gek om de ST60-lijn te kiezen. Onvoldoende hertz (geen expert daarin, dus kon niet echt volgen), ondertitels die zouden trillen, ... .
Hij raadde mij direct de samsung ue40f6670 aan.
Is daar iets van waar? Is die samsung dan zoveel beter? (ookal is het zelfs een LED tv) Of is er nog iets beters op de markt?
Als ik eerlijk ben, moet ik wel zeggen dat de samsung er iets mooier uitziet door de dunnere omlijsting
ik ben al een tijdje op zoek naar een tv van 1000€ of minder.
Mijn eisen:
- Beeldkwaliteit is essentieel
- Voornamelijk gebruikt voor gewoon tv kijken / films kijken
- Geluid is totaal niet essentieel, want ga daarvoor een surround set gebruiken
- 3D / 4K is niet noodzakelijk
- Gaming kan leuk zijn, maar niet essentieel
Ik ben dus al een tijdje aan het zoeken, en mijn oog was gevallen op de panasonic ST60 (50" model). Die leek mij overal goeie reviews te krijgen. Omdat de 42" versie in een winkel tentoongesteld werd, ben ik eens gaan kijken. De verkoper verklaarde mij echter bijna gek om de ST60-lijn te kiezen. Onvoldoende hertz (geen expert daarin, dus kon niet echt volgen), ondertitels die zouden trillen, ... .
Hij raadde mij direct de samsung ue40f6670 aan.
Is daar iets van waar? Is die samsung dan zoveel beter? (ookal is het zelfs een LED tv) Of is er nog iets beters op de markt?