Hoofdtelefoon radiogestuurd 2 stuks op 1 transmitter

Pagina: 1
Acties:

• sip5080
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09-2025
Er zijn zeer weinig draadloze hoofdtelefoon-sets te vinden die 2 hoofdtelefoons bevatten met 1 transmitter. De sets die beschikbaar zijn vallen of in een zeer laag of in een zeer hoog geprijsde markt.
Concrete vraag: als ik 2 draadloze hoofdtelefoons van hetzelfde merk/type aanschaf en een van de twee transmitters niet gebruik zullen de 2 draadloze hoofdtelefoons dan zonder problemen het audio signaal van de overgebleven transmitter ontvangen? Op deze manier kan ik dus kiezen welke hoofdtelefoon kwaliteit ik wil hebben.

Mijn alternatief is dit product:
pricewatch: Philips Wireless Hi-Fi Headphone SHC5102 (Zwart)

Echter blijkt dit dus van erg slechte kwaliteit te zijn!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:48
Als alle hoofdtelefoons dezelfde frequenties ondersteunen kan het gewoon zonder problemen.
Een aantal jaar geleden hadden we thuis 2 verschillende draadloze Sennheiser hoofdtelefoons, beide konden het signaal van de ander probleemloos afspelen.

Een beetje afhankelijk van de gebruikt techniek voor de draadloze verbinding kan het dus prima, met een bluetooth-achtige verbinding wodt het wat lastiger.

[ Voor 8% gewijzigd door MewBie op 19-08-2013 22:17 ]

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• sip5080
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09-2025
Bedankt voor je antwoord.
Ik ben ook benieuwd of er een duo bluetooth oplossing bestaat.
Weet iemand hier een antwoord op? Op google kom je al snel uit op vreemde oplossingen.