Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Game laptop / desktop vervanger

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Wegens samenwonen met mijn vriendin heb ik wegens plaatsgebrek mijn destop te koop gezet. Ik ga daardoor ook overschakelen naar een laptop waar ik deftig op kan gamen.
Ik ben wel meer casual gamer en speel meer MMO's zoals GW 2 soms keertje Rift. Naar toekomst toe wil ik zeker Everquest next kunnen spelen. Deze games speel ik dan ook het liefst met alles op max.
De laptop moet niet licht of echt mobiel zijn, wel bedoeling na het gamen deze te kunnen opbergen.
Wel geen zin in een systeem dat na 20 mins gamen in een vliegtuig veranderd.
Verder speel ik ook strategie of sim games zoals Simcity of Starcraft.
Andere games speel ik wel op consoles.
Ik heb jullie best buy guide gelezen in interesse in de Medion die jullie voorstellen maar enkel bang dat deze overkill ga zijn en dan misschien de centjes voor iets anders kan gebruiken.

Mijn budget ligt tussen 1000€ a 1500€.

Maar hoe lager hoe liever.

Merk maakt bij niet echt uit. Enkel dat het een toestel is die vertrouwbaar is.

• EXpaND
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-08 13:20
wauw, dit is echt van "ik heb geen zin om te zoeken, willen jullie dit voor mij doen?"
kijk zelf eens rond, wat voor laptops zie jij zitten? lijken jou te voldoen aan je eisen?

when an engineer thinks, it's not a brilliant mind that works, it's imagination that brings us revolutions

Verwijderd

Topicstarter
Nee dit is geen wauw ik heb geen zin om zoeken. Ik zit meerdere weken te zoeken maar kan niet echt een keuze maken... En vroeg me eerder af of ik beter een systeem van rond de 1000€ aanschaf in plaats van een systeem van 1500€.
Dacht dat dit nogtans aankoop advies forum was?

• EXpaND
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-08 13:20
Verwijderd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 22:54:
Nee dit is geen wauw ik heb geen zin om zoeken. Ik zit meerdere weken te zoeken maar kan niet echt een keuze maken... En vroeg me eerder af of ik beter een systeem van rond de 1000€ aanschaf in plaats van een systeem van 1500€.
Dacht dat dit nogtans aankoop advies forum was?
een advies geven is anders dan een laptop uitzoeken :9
tussen welke laptops twijfel je dan, en waarom?
kun je ze in de pricewatch opzoeken en dan de link plakken in je reactie :)

when an engineer thinks, it's not a brilliant mind that works, it's imagination that brings us revolutions

Verwijderd

Topicstarter
Ik twijfel tussen deze 2 toestellen.

pricewatch: Medion Erazer X7819 laptop

pricewatch: Medion Erazer X7821

Vraag mij enkel af of de X7819 voldoende zal zijn of ik beter enkele euro's meer uitgeef voor de X7821

• sip5080
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09 13:55
Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:19:
Ik twijfel tussen deze 2 toestellen.

pricewatch: Medion Erazer X7819 laptop

pricewatch: Medion Erazer X7821

Vraag mij enkel af of de X7819 voldoende zal zijn of ik beter enkele euro's meer uitgeef voor de X7821
De SSD zal je applicaties, Windows, games etc sneller laten starten. Wil je een blue ray speler, zoja de duurdere variant heeft deze. Of dit het extra geld waard is zul je toch echt zelf moeten gaan bepalen.
Ik begrijp de opmerking van EXpaND. Dit kan jij prima zelf beoordelen! ;)
Pagina: 1