Hallo,
Wegens samenwonen met mijn vriendin heb ik wegens plaatsgebrek mijn destop te koop gezet. Ik ga daardoor ook overschakelen naar een laptop waar ik deftig op kan gamen.
Ik ben wel meer casual gamer en speel meer MMO's zoals GW 2 soms keertje Rift. Naar toekomst toe wil ik zeker Everquest next kunnen spelen. Deze games speel ik dan ook het liefst met alles op max.
De laptop moet niet licht of echt mobiel zijn, wel bedoeling na het gamen deze te kunnen opbergen.
Wel geen zin in een systeem dat na 20 mins gamen in een vliegtuig veranderd.
Verder speel ik ook strategie of sim games zoals Simcity of Starcraft.
Andere games speel ik wel op consoles.
Ik heb jullie best buy guide gelezen in interesse in de Medion die jullie voorstellen maar enkel bang dat deze overkill ga zijn en dan misschien de centjes voor iets anders kan gebruiken.
Mijn budget ligt tussen 1000€ a 1500€.
Maar hoe lager hoe liever.
Merk maakt bij niet echt uit. Enkel dat het een toestel is die vertrouwbaar is.
Wegens samenwonen met mijn vriendin heb ik wegens plaatsgebrek mijn destop te koop gezet. Ik ga daardoor ook overschakelen naar een laptop waar ik deftig op kan gamen.
Ik ben wel meer casual gamer en speel meer MMO's zoals GW 2 soms keertje Rift. Naar toekomst toe wil ik zeker Everquest next kunnen spelen. Deze games speel ik dan ook het liefst met alles op max.
De laptop moet niet licht of echt mobiel zijn, wel bedoeling na het gamen deze te kunnen opbergen.
Wel geen zin in een systeem dat na 20 mins gamen in een vliegtuig veranderd.
Verder speel ik ook strategie of sim games zoals Simcity of Starcraft.
Andere games speel ik wel op consoles.
Ik heb jullie best buy guide gelezen in interesse in de Medion die jullie voorstellen maar enkel bang dat deze overkill ga zijn en dan misschien de centjes voor iets anders kan gebruiken.
Mijn budget ligt tussen 1000€ a 1500€.
Maar hoe lager hoe liever.
Merk maakt bij niet echt uit. Enkel dat het een toestel is die vertrouwbaar is.