Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers
Sorry dat sommige topic van mijn nutteloos waren
Daar mee bedoel ik dat ik er niet echt veel moeite in stook
Om dat ik niet tegen veel letters kan dus een soort dyslexie

Maar dit keer heb ik echt veel moeite in gestoken en kom er steeds niet.
Ik heb gegoogled wat gesurft op youtube
Maar NEE Geen antwoord!

Wat mijn vraag nou precies is ik zoek een niet all te duur processor daarom heb ik de AMD Gekozen.
Ik wil de AMD FX 6300 Aanschaffen alleen weet ik niet als die geschikt voor renderen (Sony Vegas Pro)
Als ik op Youtube Of Google kijk zie ik allemaal anders processors.

Ik wil een Processor van AMD Die Niet All Te Duur is Maar wel lekker en snel mee kan renderen.
Die bijv een Gameplay van Battleffield van 6 min in 7 min renderd

Ik hoop dat jullie me snappen wat ik bedoel
Sorry voor de spelling fouten
Alvast Bedankt voor alle moeite

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Volgens de website van sony vegas pro:

2 GHz processor (multicore or multiprocessor CPU recommended for HD or stereoscopic 3D)
4 GB RAM (8 GB recommended)

En als je de videokaart wil laten helpen in het renderen:

GPU-accelerated video processing and rendering require an OpenCL™-supported NVIDIA®, AMD/ATI™, or Intel® GPU with 512MB memory or more.

In principe kan je dus met die amd processor aan de slag, of ie het allemaal snel genoeg naar je zin doet zou ik zo niet kunnen zeggen, maar als je perse sneller wil zal je ook meer geld moeten neerleggen voor een snellere cpu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hippocampus schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 20:22:
Volgens de website van sony vegas pro:

2 GHz processor (multicore or multiprocessor CPU recommended for HD or stereoscopic 3D)
4 GB RAM (8 GB recommended)

En als je de videokaart wil laten helpen in het renderen:

GPU-accelerated video processing and rendering require an OpenCL™-supported NVIDIA®, AMD/ATI™, or Intel® GPU with 512MB memory or more.

In principe kan je dus met die amd processor aan de slag, of ie het allemaal snel genoeg naar je zin doet zou ik zo niet kunnen zeggen, maar als je perse sneller wil zal je ook meer geld moeten neerleggen voor een snellere cpu.
Ik Ben Ook van Plan om mijn AMD FX 6300 Terug te ruilen en een AMD FX-8320 Processor te nemen
Alleen wou ik weten als de AMD FX 6300 genoeg is
Want anders is het weer zonder om een duurder processor te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 11:44

Speedy-J

AMD Enthusiast

Nee die is net iets te zwak om lekker vlot taken te doen die jij wil , de FX8320 komt al aardig in de buurt.

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier heb je wat rendering benchmarks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:57
Verwijderd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 20:10:Ik wil een Processor van AMD Die Niet All Te Duur is Maar wel lekker en snel mee kan renderen.
Die bijv een Gameplay van Battleffield van 6 min in 7 min renderT
Dat ligt er natuurlijk maar net aan, als jij je filmpje op 280p rendert is hij binnen 7 minuten klaar ja. Wil je deze op volledige grootte op 1080p renderen om hem vervolgens te comprimeren ben je wel een uur aan het renderen, maar dat is voor betere processors niet anders ;)

Mijn advies is gewoon lekker die FX 6300 pakken, tenzij jij 't het waard vindt meer geld te steken in een minuutje of 5 korter renderen op een uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ambianz schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 21:27:
[...]

Dat ligt er natuurlijk maar net aan, als jij je filmpje op 280p rendert is hij binnen 7 minuten klaar ja. Wil je deze op volledige grootte op 1080p renderen om hem vervolgens te comprimeren ben je wel een uur aan het renderen, maar dat is voor betere processors niet anders ;)

Mijn advies is gewoon lekker die FX 6300 pakken, tenzij jij 't het waard vindt meer geld te steken in een minuutje of 5 korter renderen op een uur.
Ik zag op youtube een video van de AMD Processor FX 8320
Een Gast had een video gerenderd in sony vegas op full hd dus 720p het was een battlefield gameplay van 3 minuten lang en hij had het binnen 6 min gerenderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ligt het Snel Renderen Meer Aan je Processor of Je videokaart Of Ram DDR3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun.
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Ik zou voor de 8320 gaan. Doet t een stuk beter qua renderen. Dat is het wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online

Bolletje

Moderator Harde Waren
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.