Wat te kopen bij een Apple Store?

Pagina: 1
Acties:
  • 250 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Beste mensen,

Op dit moment heb ik door een niet geslaagde Apple-product reparatie een tegoedbon gekregen. Het vervelend voor mij is dat ik totaal niet bekend ben met Apple-producten in het algemeen. Hiermee bedoel ik niet de 'PC's' maar de accessoires. Waar ik totaal niet in geïnteresseerd ben:
- AppleTV
- iPod/iPad
- AirPort's

Daar blijft dus even weinig over. Zelf ben ik opzoek naar een netwerkschijf, deze kan de betreffende winkel voor mij leveren: Lacie CloudBox 2TB voor een bedrag rond de 160 euro. Dit leek me wel een goede deal, alleen lijken me de prestaties wel erg klein voor dat bedrag (Tot 60 MB/s (1 GHz-processor, 256 MB RAM)).

Wat nu? Zijn er alternatieve? Ik kan aan de winkel vragen of 'ze' andere kunnen leveren, maar als ik even uitreken kan ik net zogoed zelf een 2TB<>4TB schijf komen voor dat bedrag en deze in mijn desktop stoppen. Het is ook mogelijk om een 'vaste' USB 2TB te kiezen.

Het klinkt misschien gek, maar meestal weet ik zo wat ik wil hebben. Maar ik weet het even niet. Zijn er misschien nog andere leuke/handige Apple-producten waar ik zelf niet aan gedacht had? Het klinkt misschien gek, maar ik heb nu het gevoel dat alles in een Apple winkel een prijs hoger ligt. Meestal check ik de pricewatch en klaar-is..

Ik wil maximaal rond de 175 euro uitgeven (dat's inclusief waardebon) aan een of meerdere Apple(-variaties).

Het hoeft dus niet perse een HDD te zijn. Natuurlijk zou ik ook kunnen wachten, helaas weet je het in het huidige markt nooit en hoe een winkel loopt. :(

Mocht iemand meer informatie willen hebben over de winkel, dan stuur ik een PM. :)

@mods: Ik weet dat dit normaal een block verdient. Aangezien ik totaal onbekend ben met Apple-producten zou ik graag willen vragen dit topic open te houden. Zelf heb ik niks interessant gevonden (in de winkel), maar ik weet vrijwel zeker dat er een Apple liefhebber mij een product kan aanspreken.

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het Shopping Forum is niet bedoeld voor aankoopadvies. Verder is dit inderdaad niet topicwaardig, omdat niemand weet wat je graag wilt hebben, of wat je nodig hebt. Vandaar dat hier toch een slotje op gaat :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.