Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.

Wat zouden jullie mij aanraden?
Heb nog maar 1 smartphone gehad, een eerste generatie Android van Sony Ericsson. Is nu eindelijk helemaal kapot gegaan.

Nu dus genoodzaakt een nieuwe telefoon te kopen. Mijn budget was eerst op max. 230 Euro voor de M, maar die was blijkbaar nog niet in de winkel toen even langs ging. Nog een week ofzo wachten, maar ondertussen zit ik wel zonder smartphone.

Er is ook de €40 duurdere L, is die zijn geld waard?
De T kost €350 maar je krijgt €100 terug. Is wel al een jaartje ouder.

Ik zoek geen supertoestel maar zou er eentje willen die mij toch een 3 of 4tal jaren bezig kan houden.
Heb zowat op internet zitten kijken naar alle technische dingen en reviews, maar hoop toch nog wat input hier te verkrijgen van de gebruikers.
Bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Bump.

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Als ik zou moeten kiezen, dan zou ik voor de T kiezen. De M lijkt me persoonlijk niets. Low/mid-range
De L heeft volgens mij wel een goede camera. video: Sony Xperia L

Voordeel T:
- groter scherm + resolutie
- snellere processor
- nauwelijks groter
- grotere community

De SP is ook nog een alternatief, maar het scherm schijnt niet zo goed te zijn.

Ik vond net ook deze reactie:
AmbroosV in 'nieuws: Sony presenteert midrange-telefoon Xperia M'
Midrange:
Focus op specs en design: Xperia SP (MSM8960T, 1GB RAM. De MSM8960T is basically de CPU van de Xperia T met de GPU van de Z).
Focus op camera: ]Xperia L (MSM8230, wat lager geclockte SP)

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

• user_tweakers
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-11 20:30
Je kan ook nog kijken naar de Xperia P of U

Zelf heb ik de P, goede telefoon alleen heeft die een vaste batterij die is niet super, voor de rest is het toestel erg degelijk. Over deze telefoon is veel te vinden op het forum.. Helaas zijn er wel klachten over. De telefoon heeft ook een "white magic scherm", wat inhoud dat hij in het felste zonlicht nog scherp is. Tot heden is dit volgens mij nog het meest helderste toestel (echter verkleurt het scherm wel als hij feller is)

Een xperia U is ook erg mooi, de processor is iets trager dan de P (als nog 1ghz dual core) en hij heeft een 1024mb ram maar 512. Verder is de camera ook 1 of 2 megapixels minder, maar sony camera's zijn toch erg goed. Batterij van de U is ook iets beter.

Hopelijk kan je er iets mee. Telefoons zijn allebei midrange en zijn goed genoeg voor de meeste apps. Zelf heb ik de P, al had ik wel liever iets langer gewacht en de SP gekocht. Alleen scheelt het wel iets van 70 euro.