[PC] Loadout

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-E2zgSsXwEXs/UGowCziyJtI/AAAAAAAAAOg/NLlQoJ9ufjA/s1600/Loadout%2BSteam%2Bbeta%2BKeys%2BLogo.jpg

Wat is Loadout?

Loadout is a new, outrageous multiplayer shooter that’s all about building guns and having fun. Although Loadout is a 3rd-Person shooter, it feels more like a first-person shooter, but with 10 times the agility.

Build a massive variety of absolutely insane weaponry — BILLIONS of combinations — totally customized, totally unique, totally deadly.

You want a launcher that shoots ground-skimming rockets that explode into destructive clouds of flak? You got it! How about a gun that shoots syringes filled with healing green goo that bounces off walls? It’s done Son! What about a remote controlled missile that sticks to enemies before frying them in a massive blue ball of electric destruction? We got you covered.

Loadout is about total and uninhibited player expression. Craft your own guns, design your own load out, customize your character to the nines, and define your own play style.

Hoe wordt het gespeeld?

Loadout wordt gespeeld met 2 teams van elk maximaal 4 personen. Je wordt random in een game lobby geplaatst (of in een al bestaande game) waarbij je kunt zien wie er meedoen. In deze gamelobby kun je ook stemmen op het aankomende speltype en de map. Geheel democratisch wordt dus besloten wat er in de volgende game gespeeld gaat worden. Op het speltype dat net gespeeld is kan niet worden gestemd.

Je verdient door het spelen van het spel XP waardoor je kunt levelen en Blutes kunt verdienen. Hiermee kun je vervolgens weer weaponparts unlocken.

Speltypes

Jack Hammer
Jack Hammer is een variant op Capture the Flag, waarbij de vlag (in dit geval een reusachtige hamer) van de ene basis naar de andere gebracht moet worden. Omdat de hamer te groot is om ook nog een wapen vast te kunnen houden hebben de makers er voor gezorgd dat je met de hamer je vijanden plat kunt slaan.
[YouTube: http://youtu.be/Pn8NOTzz1fc]

Extraction
Hierbij is 1 speler van elk team een "collector" die blutonium kristallen moet oppakken en naar een verzamelpunt moet brengen. De overige spelers moeten de collector beschermen of de vijandige collector dwars bomen. De collector kan zodra hij een kristal heeft opgepakt geen wapen meer gebruiken. Gelukkig zijn de blutonium kristallen nogal instabiel en kun je ze laten ontploffen door ze weg te gooien (bij voorkeur op het hoofd van je tegenstander).
[YouTube: http://youtu.be/0-9nRQ88CKs]

Blitz
Bij Blitz is het de bedoeling om punten die random geactiveerd worden te veroveren. Dit doe je door op het punt te gaan staan en deze voor een bepaalde periode te verdedigen. Een dansje (taunt) doen terwijl je op het actieve punt staat zorgt er voor dat je het punt 10% sneller verovert.
[YouTube: http://youtu.be/9xnagjMiQsk]

Deathsnatch
Team deathmatch waarbij je ook de zogenaamde "blutonium vials" die je dooie tegenstande laat vallen moet oppakken. Tevens kun je de vials die je teammaten laten vallen oppakken om er voor te zorgen dat het vijandige team geen punten krijgt.
[YouTube: http://youtu.be/iw6buqNwPgw]

Je eigen wapens maken

Afbeeldingslocatie: http://www.awesomeoutof10.com/wp-content/uploads/2013/06/Loadout-3.jpg
Een hele belangrijke feature in Loadout is het maken van wapens. Je kunt kiezen uit 4 verschillende basistype wapens; het chassis:
  • Rifle
  • Launcher
  • Pulse
  • Beam
Vervolgens kun je aan de slag met het bouwen van je wapen. Je kunt hierbij verschillende onderdelen op je wapen kiezen.
Zo kun je bij een laucher bijvoorbeeld kiezen voor een wapen met 6 sticky electric rockets, een volautomatische trigger, een scope die 5x inzoomt en manual detonation. Of dit handig is kun je vervolgens gaan testen op de testbaan.

Ook zul je moeten kiezen wat voor soort munitie jouw wapen afvuurt. Je kunt hierbij kiezen uit:
  • Slug: Standaard type die de meeste initiele dmg doet
  • Tesla: Electrisch. Kan ook verspringen naar andere targets mits ze dichtbij genoeg zijn.
  • Pyro: Vuur: doet initeel minder dmg dan slug maar doet wel dmg over tijd.
  • Heal: Hiermee kun je je teammates healen.
  • Juice: Hiermee kun je je teammates buffen.
Er bestaat een Tech-tree waarin je verschillende weaponparts moet unlocken. Hiervoor gebruik je Blutes. Alle onderdelen zijn te upgraden met Blutes, mits je voldoende XP hebt behaald met die weaponparts.

Loadout

Voor het spelen van een spel moet je eerst wapens in een loadout opnemen.
In een loadout heb je ruimte voor 2 wapens en 1 equipment.
Je kunt meerdere loadouts configureren (max 3 gratis).
Zo kun je dus voor de verschillende speltypes verschillende loadouts maken. Bijvoorbeeld voor Blitz één met een Rocketlauncher omdat iedereen daar op de punten staat en je dus wellicht wel eens een mooie double kill kan maken.

Het equipment dat je kan kiezen bestaat in het begin uit een granaat. Maar meer equipment kun je unlocken door het gebruik van Blutes.

Contracts

Een erg leuke feature die je wel vaker tegenkomt in dit soort games zijn de mini challenges. In Loadout heten ze "Contracts". Deze contracts verschillen en kunnen bijvoorbeeld: "heal 20 teammates" tot "score a kill while you are dead twice" zijn.
hierdoor kom je dus ook regelmatig mensen tegen met een heal of een buff gun.

Voorlopig verdwenen. Komt waarschijnlijk wel weer terug.

Character customization

In Loadout zijn niet alleen de wapens configureerbaar maar kun je ook tijd en zorg besteden aan je "looks".
Dit kun je doen door onderderdelen van je outfit vrij te spelen of aan te schaffen met spacebucks.
Ook kun je verschillende dansjes (taunts) toevoegen. In tegenstelling tot normale outfit items is een dansje weldegelijk handig; zie het gametype blitz.
Standaard krijg je 1 taunt en je kunt er meer bij kopen met spacebux.

Afbeeldingslocatie: http://www.loadout.com//images/gameinfo/info_outfitter.png

Onderdelen upgraden

Onderdelen kun je upgraden. Dit doe je door XP te behalen met de onderdelen die je wilt upgraden.
Vervolgens, als je genoeg XP hebt behaalt moet je eenmalen een bedrag aan Blutes betalen om het onderdeel te upgraden.

Na elke afgeronde game mag je een keer aan een soort van "Wheel of fortune" draaien. 1 Keer per dag krijg (na de eerste game) krijg je 3 kisten voorgeschoteld waar je er 1 uit mag kiezen. Hierbij kun je Blutes of Cosmetics krijgen.

[/img]

Ik wil het ook spelen!!!

Hoewel het spel nog in Beta is kun je wel een early acces key via steam aanschaffen. Dit kost je 10 euro en je krijgt 6000 spacebux wat ongeveer de waarde van een tientje vertegenwoordigd.
Goed nieuws. Vanaf 31 januari 19.00uur is het Free to Play geworden.

Bro-codes

Aanmelden via een zogenoemde Bro-code kan ook, waardoor je (als je met deze persoon in dezelfde game zit) dubbele xp krijgt. Mocht je niemand weten met een Bro-code dan mag je die van mij gebruiken aangezien het zonde is om het niet te doen. Achteraf dit invullen kan namelijk niet.

Een account aanmaken via mijn BRO-code kan via de link: http://www.loadout.com/account/create/?bro=143

Officiele website
Steam
Wiki

[ Voor 17% gewijzigd door Klitse op 11-02-2014 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Mijn allereerste topicstart voor een game. Go easy on me.

Ik speel het nu een paar weken (niet heel fanatiek want te weinig tijd) maar kon nog geen topic erover vinden. Vandaar dat ik er maar een aangemaakt heb. Ik vermaak me er uitstekend mee.
Ik ben inmiddels lvl 16 geloof ik. Zijn er meer Tweakers die dit spelen?

Mijn tag is: klitse
Voeg me maar toe als je een keer wilt spelen.

• Klitse
  • Niet online
Blijkbaar zijn er (nog) geen tweakers die dit spel spelen. Ik heb van een van de developers 8 beta codes gekregen waarmee 8 mensen dus de closed beta voor niks kunnen proberen.
Uiteraard kan ik ze hier posten maar dan ben ik bang dat ze allemaal binnen 5 minuten weg zijn en ik nooit zal weten wie ze heeft gebruikt en wat die van het spel vonden.

Ik zal eerst eens het animo bekijken (als er minder dan 8 man geintereseerd is dan hoef ik niet te kiezen natuurlijk).
Mocht je geintereseerd zijn, stuur me dan maar een dm. (kleine motivatie kan natuurlijk geen kwaad maar hoeft niet perse).

Mocht je een beta key ontvangen dan kun je hem in steam activeren. Mocht je hulp nodig hebben:
http://www.loadout.com/beta/

[ Voor 9% gewijzigd door Klitse op 11-09-2013 23:19 ]

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Heb de alpha, beta en live wel gespeeld maar moet zeggen dat het mij niet genoeg kon verrassen dat ik het bleef spelen, er zijn daarvoor gewoon te veel shooters die (gedeeltelijk) hetzelfde bieden of beter.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
gespeeld, gestopt. het is vrij slecht gemaakt vindt ik (al even niet meer gespeeld laatste 2 maand ofzo niet) wapens maken is leuk de rest vindt ik gewoon een onderontwikkelde fps.
mening van mij over het spel dan!

[ Voor 8% gewijzigd door Dracyn op 12-09-2013 09:48 . Reden: just in case! ]

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Het is even geleden dat ik dit topic aangemaakt heb, maar ik speel het nog steeds. En goed nieuws:
Over 3 uur is Loadout gratis te spelen. De game gaat dan uit Beta en wordt F2P.

Je kunt de game dus gratis downloaden in Steam en spelen. Er zitten geen P2W elementen (meer) in. Alles waar je geld voor moet betalen zijn cosmetics en taunts en daar kun je geen enkel game voordeel mee behalen.

Aanmelden via een zogenoemde BRO-code kan ook, waardoor je (als je met deze persoon speelt, dubbele xp krijgt.) Mocht je niemand weten met een BRO-code dan mag je die van mij gebruiken.

Een account aanmaken via mijn BRO-code kan via de link: http://www.loadout.com/account/create/?bro=143

(ik krijg hier overigens zelf niks voor aangezien ik al max XP heb dus het is puur om het feit dat aanmelden zonder code zonde is.
Als er iemand vragen heeft, let me know.

[ Voor 14% gewijzigd door Klitse op 31-01-2014 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gespeeld en speelt erg soepel. Er zijn momenteel wat problemen met de servers waardoor je (althans in mijn geval) niet kan spelen op de EU-region. NA-region werk goed.

Speelt een beetje weg zoals Quake, heel fast-paced, maar voelt goed aan.
Mensen die het spelen kunnen mij toevoegen op Steam of in-game op 'TheMadWeasel'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Is erg lachen de game, viel mij niks tegen voor een F2P leuk die volwassen humor wat erin zit.. Heeft veel potentie!! Alleen de EU servers zijn down dat is wel jammer.. Je kunt mij toevoegen via steam: "Ghostleader1NL"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kpt Bierbuik
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09 08:58
Gisteravond maar eens een poging gewaagd met deze F2P en ik moet toegeven, ik ben aangenaam verrast! Er zit een behoorlijk rap tempo in en voelt naast een arena shooter ook aan als platformer gezien de opbouw van de levels. En die Jackhammer speelmodus is fenomenaal, in je vlucht naar je thuisbasis zo iemand 1hitten met zon hamer, heerlijk! Ben benieuwd of het mij kan blijven boeien!

En voor een eerste startup Klitse, zeker niet slecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Vanmiddag geïnstalleerd en moet zeggen dat het erg leuk is. Het doet me een beetje denken aan een kruising tussen Team Fortress, quake en unreal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:14

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Leuke game inderdaad, maar ik vraag me af hoeveel variatie er in blijft. Op papier lijkt dat customizen van je wapen leuk, maar ik verwachte eigenlijk wat meer mogelijkheden en volgens mij houd je uiteindelijk niet heel veel echt verschillende wapens over. En er is verder dan dat ook niet veel speciaals in de character customization. Dan heb je in TF2 of iets als Gotham City Impostors toch meer echte variatie door de classes of overvloed aan gadgets. Maar de basis game is gewoon erg leuk om te doen door de meer arcade aanpak, soepele en eerlijke gameplay en de leuke audiovisuele stijl. En voldoende mensen lijken het te spelen + dedicated server support.

En het is gratis zonder pay2win zover ik kan zien. Dus waarom ook niet. :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Houd er wel rekening mee dat er nog een heleboel content bij gaat komen.
Meer maps, meer gamemodes en ook meer wapens (chassis types, payloads enz).

En inderdaad. EoR heeft ervoor gezorgd dat er 0,0 P2W in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ik hoop dat er binnenkort een Random gamemode in komt.
Elke keer als je respawned krijg je een random weapon :P. Dat zou echt humor zijn.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-09 18:24

heuveltje

KoelkastFilosoof

net even gespeeld. op zich best aardig. in iedergeval weer eens iets met wat meer wapens dan machinegeweer 1 t/m 100
Iets te chaotisch naar mijn smaak, maar zeker nog even een paar keer proberen :)

[ Voor 24% gewijzigd door heuveltje op 08-02-2014 20:09 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:03
Net begonnen met dit spel.
Mijn naam is Benosa, add me maar voor een paar rondjes knallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekrutes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 16:42
Ik ben gisteren begonnen.
Bevalt met tot nu toe goed. Hou wel van die chaotische snelle shooters.

Mijnnaam is: Lekrutes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:52

Rmg

Erg leuk spel :) snelheid had iets hoger gemogen wat mij betreft ^^ en 4vs4 is soms wel een beetje weinig op een map 5vs5 of 6vs6 had ook nog wel gekund denk ik. Maar erg tof ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 09:27

iLikeNoobies

With Big Boobies

Na het zien van een filmpje van de YouTuber Matimi0 heb ik het ook maar eens geinstalleerd. Erg leuk spel en doet me veel denken aan TF2. Ik zou alleen graag zien dat het totaal aantal spelers per map iets wordt opgeschroefd. Op dit moment ben ik best vaak aan het zoeken naar een tegenstander.

Wat is jullie setup? Ik heb nu een Rifle met Slugs, de 800 blutes stock (naam even vergeten) en de high cap mag.

Spooling vind ik er erg fijn bij maar dan merk ik wel dat mijn DPS sterk omlaag gaat.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Meer spelers per map hebben de dev's getest maar dat werd te chaotisch. Echter zou het in de toekomst wel kunnen aangezien we nu ook de eerste grotere map (shattered) hebben. Daar zou 5v5 opzich wel moeten kunnen.

Qua Loadouts heb ik:

1: Slug Sniper Rifle+ Tesla Gatling Rifle + Medpack
2: Tesla Sniper Pulse + Tesla Shotgun Pulse + Slug nades
3: Tesla Gatling Rifle + Healing Assault Rifle + Tesla nades
4: Slug Headhunter Rifle + Tesla Assault Beam + Shield
5: Mijn test loadout voor vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekrutes
Ik heb nu 1 loudout ben net lvl 3.
Heb een Pusle Tesla Rebound gun.
En een Rocket launcher met 3 rockets tesla en cluster op moment.

EDIT:
wat nog wel coole game mode is.
Is champion om het zo maar te noemen.
Dat iemand in een game de champion word met 10x zoveel heath en dat de rest hem moet killen.
7 vs 1 zeg maar.
en dit roteerd en wie het meeste punten haald wint.

[ Voor 47% gewijzigd door lekrutes op 10-02-2014 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
lekrutes schreef op maandag 10 februari 2014 @ 10:15:
Ik heb nu 1 loudout ben net lvl 3.
Heb een Pusle Tesla Rebound gun.
En een Rocket launcher met 3 rockets tesla en cluster op moment.

EDIT:
wat nog wel coole game mode is.
Is champion om het zo maar te noemen.
Dat iemand in een game de champion word met 10x zoveel heath en dat de rest hem moet killen.
7 vs 1 zeg maar.
en dit roteerd en wie het meeste punten haald wint.
Die suggestie ben ik ook al een aantal keer tegengekomen op het officiele forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekrutes
Ik heb het net pas bedacht.
Misschien maar eens op hun forum posten.
Vind dit wel een toepasselijke game hiervoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
echt leuke game,
Ik heb wel een probleem, en dat is dat mijn start balk altijd op de voorgrond is...
echt irritant om te spelen, als ik er per ongeluk op klik switch mijn pc naar bureaublad :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:14

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Benosa schreef op maandag 10 februari 2014 @ 17:34:
echt leuke game,
Ik heb wel een probleem, en dat is dat mijn start balk altijd op de voorgrond is...
echt irritant om te spelen, als ik er per ongeluk op klik switch mijn pc naar bureaublad :/
In je graphics opties op save klikken en dan zou het weer goed fullscreen moeten zijn. Moet je wel elke keer doen als je alt-tabbed bent. :/

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
ok, vvd eens proberen dan als ik speel.
merci :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de afgelopen paar dagen een paar potjes gespeeld en me best wel vermaakt. Ik ben meer een CoD fanboy qua shooters hoewel ik best wel wat 3PS heb gespeeld in het verleden. Deze bevalt goed. Alleen lukt me kills maken alleen met de saaie kogelgun. Die pulse en andere electro dingesen vind ik maar langzaam killen. Moet ik upgraden of skills krijgen?

Speel overigens met Xbox 360 controller. Dat gaat best lekker zo op de bank.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2014 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Benosa schreef op maandag 10 februari 2014 @ 18:24:
ok, vvd eens proberen dan als ik speel.
merci :)
Alt-enter wil ook wel eens helpen.
Anders dit topic ff doorlezen. staat een workaround in.
Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 20:35:
Heb de afgelopen paar dagen een paar potjes gespeeld en me best wel vermaakt. Ik ben meer een CoD fanboy qua shooters hoewel ik best wel wat 3PS heb gespeeld in het verleden. Deze bevalt goed. Alleen lukt me kills maken alleen met de saaie kogelgun. Die pulse en andere electro dingesen vind ik maar langzaam killen. Moet ik upgraden of skills krijgen?

Speel overigens met Xbox 360 controller. Dat gaat best lekker zo op de bank.
Skills krijgen. Upgrades zijn niet zo boeiend. Een fully upgraded rocketlauncher doet 3 dmg meer dan een lvl 1 launcher bijvoorbeeld.

Overigens is Pulse op did moment wat underpowered. Beam kun je proberen om je magazijn te veranderen om meer dps te doen. Of een beam sniper te maken.
Moet wel zeggen dat met een controller je altijd in het nadeel bent met een shooter.

[ Voor 57% gewijzigd door Klitse op 10-02-2014 23:17 ]

• lekrutes
Ik speel nu met een Tribarrel rocket launcher met mines,tesla en flak.
en moet zeg vind het echt geniaal.
Doet niet extreem veel damage maar in een groep is het echt geniaal en zeker in blitz is dat goed.

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:16

Hu9o

Schokkend

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zijn er nog mensen (naast mij) die dit actief spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Yep. inmiddels zo'n 500 uur. Mocht je mensen zoeken om mee te spelen dan zou je eens in de community raidcall moeten komen. https://www.loadout.com/f...nity-raidcall-channel.30/
Ben er zelf regelmatig te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Speel het geregeld, nog steeds aan het experimenteren met welke gun ik een beetje kan spelen.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekrutes
Speel nu al zoon 40 uur. ben bijna lvl 20
Op moment weer diablo 3 aan het spelen met loot 2.0
Maar als ik met iemand kan spelen is dat zeker cool.

Gebruik nu vooral
Heavy rocket launcher met slug
en pulse rifle met slug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Kom gewoon naar de community raidcall. Daar zitten veteran players en nieuwe players. Vets zijn niet te beroerd om tips te geven en meestal is er wel een plekje vrij in iemand zijn party. Add me maar in Loadout als je een keer wilt spelen.

Mocht iemand overigens vragen hebben over het spel, stel ze gerust. Dan probeer ik ze te beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekrutes
500 uur is wel heel wat.
Wat is jou lvl ondertussen wel niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Max lvl is 40. Ik ben in de beta tot iets van lvl 47 gekomen, toen dus een reset en inmiddels al weer 3 maanden (oid) lvl 40. Inmiddels ook Loadout Deputy dus ja, ik spendeer nogal wat tijd aan deze game :P

[ Voor 18% gewijzigd door Klitse op 10-03-2014 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
gisteren dit spel geinstalleerd en gespeeld. Hilarisch!
Vooral die taunts zijn super :)

Helaas ging het voor geen meter, want ik had maar 2 kills ofzo :P

ingame name: StaticPug

[ Voor 7% gewijzigd door PdeBie op 18-04-2014 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackP
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-04-2022
Zijn er nog tweakers actief in Loadout? Heb dit spel gister ontdekt en moet zeggen dat ik het erg lekker vind spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Ik speel het nog altijd. Op dit moment wel wat minder omdat de queue times voor ranked veel te lang zijn, maar ben erg benieuwd naar de volgende update (4.0).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Lekker out topic, maar toch een bump.
Dit spel is er ook voor de PS4 inmiddels (of wat dat toen ookal?) en is daar ook P4F.

Zijn er meer mensen die het voor de PS4 spelen? Ik vind het vooral leuk om soms eens een paar potjes tussendoor te spelen. Even wat snelle actie die nergens over gaat.
Pagina: 1